Helpforum

fout: kan de GSXR1000 ECU 2017 niet initialiseren

Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

hallo, ik heb geen probleem met het lezen van mijn ecu, maar wanneer ik erop probeer te schrijven, na het "controleren van de ECU" -bericht, krijg ik het bericht: "fout opmerkelijk om de ECU te initialiseren" is het een tafelkabelverbinding. ik had eerder geen probleem en hetzelfde bericht verschijnt op de kaart die ik probeer te uploaden.

«1

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Volg de procedure die u uitvoert om deze foutmelding te krijgen, omdat ons systeem niet laat zien dat u daadwerkelijk in de buurt van het flash-proces komt. Je zou in het proces moeten zijn om die boodschap te krijgen, en dan zou het op ons systeem verschijnen.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    heel veel, het lijkt nu goed te werken.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    sorry, het werkte ounce, ik had een internetverbinding verbroken (mijn telefoon) en als ik het opnieuw probeer, staat er nog steeds "kan de ECU niet initialiseren"

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    heb ik een ECU-vergrendeld bericht?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    OK, we zien uw licentie in een "poging" -status, dus we hebben deze opnieuw ingesteld. Uw telefoon biedt onvoldoende verbinding om te flitsen, omdat het signaal tijdens de flits daalde, de licentie werd gecrasht en in een "poging" -status werd geplaatst.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    ik selecteer een kaart schrijven op de ECU, controleer de ECU sluit het harnas of sleutel op de econnect ontkoppel de harnassen .... etc sluit het harnas of sleutel de ECU aan het controleren ECU ECU fout ECU fout

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Zie het bovenstaande bericht, het werd bewerkt nadat ik het had verzonden.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    ik moet nu op het circuit gaan (dus ik moet naar de doos), ik moet nieuwe ACU gebruiken die ik nooit heb gebruikt .... thcx voor het snelle antwoord, ik neem contact met je op zodra ik klaar ben. Fabian

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    ik probeer het opnieuw, nog steeds fout ECU vergrendeld ... kunt u het ontgrendelen alstublieft?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Mijn ECU is vergrendeld en heeft een instelling ... ik moet het echt aanpassen, we zitten midden in 24 uur Bowl of Gold ..... als je me kunt helpen? Fabian

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De licentie bevindt zich in een nieuwe staat, deze is niet vergrendeld.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    sorry, waarom staat er dat de ECU vergrendeld is? ik kan het lezen, maar ik kan het niet goedmaken. ik kreeg het bericht nadat het de ECU had gecontroleerd: "Status: Fout: ECU vergrendeld" Ik begrijp het niet ... het heeft prima gewerkt ounce .... is het de juiste licentie? moet ik een andere ecu proberen (ik heb er nu 2 op voorraad ...)?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Hallo, ik heb net je bericht gelezen over het flitsen van de oude kaart op de ECU uit mijn laatste schaal met goud, maar ik weet niet zeker wat het bronbestand is. zoals ik het hernoem .... gelukkig kreeg ik twee nieuwe Stock ECU. kunt u hier alstublieft voor helpen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    Plaats een screenshot van het foutbericht. Op welk moment tijdens uw poging tot flash-proces verschijnt dit foutbericht? Er zijn geen andere foutmeldingen?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    het gebeurt direct na de ECU-controle wanneer ik erop probeer te schrijven mijn kaart (die ik sinds 2017 gebruik):

    s0LhygwMN9VZ9PZVG2VZ9PZVG7PZVG2PZVG2PGVG2PGVG2PGVGGGGGGGGGGGGGGGG

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    hallo, ik probeer nog steeds op mijn ecu te schrijven, maar nog steeds hetzelfde probleem, ik kreeg het bericht ECU VERGRENDELD wat kan ik doen kan ik proberen met een andere ECU? (ik heb 2 gloednieuwe op voorraad) !! klik alsjeblieft zo snel voor de gouden bowl race !!!

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Gebruik je een bankflitskit of een fietskit?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    ik gebruik een bankstel.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    OK, bedankt, ik zal dit controleren en zo snel mogelijk contact met u opnemen.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Kunt u met een andere ECU proberen om te zien of er een probleem is? Als je zonder probleem de andere ECU kunt flitsen, kun je ons de ECU sturen die blijkbaar is vergrendeld, zodat we daar naar binnen kunnen gaan en deze kunnen corrigeren.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Ik heb de andere computerlicentie niet bij me, ik heb er hier nog twee maar zonder licentie, is het mogelijk om de licentie over te dragen? ze zijn 17k02 (nieuwe modellen)

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    U hebt twee nieuwe licenties die u al in uw account kunt gebruiken.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    ik heb trouwens twee andere licentienummers die ik nooit heb gebruikt .... wat zijn die licenties? 5A8B9241 & E179F5DF

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja, die twee.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    ok, kan ik er een op mijn nieuwe ECU gebruiken?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User
    bewerkt September 2019

    Ik schreef zonder problemen op mijn nieuwe ECU met behulp van een nieuwe licentie

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja, je kunt er een gebruiken.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ik weet niet zeker waar u precies naar verwijst? Welk bestand is dit precies?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    dan probeer ik opnieuw de andere ECU defect, ik kreeg hetzelfde vergrendelde bericht.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Ik gebruik een van mijn bestanden, flash de nieuwe ECU met een nieuwe licentie en het werkt prima.

Meld je aan of registreer je om te reageren.