virhe: ei voi alustaa 2017 ECU GSXR1000
Fabienlambert@orange.fr
sisään GSXR 1000
Hei, minulla ei ole ongelmaa ecun lukemisessa, mutta kun yritän kirjoittaa siihen ECU-viestin "tarkistamisen" jälkeen, sain seuraavan viestin: "ECU: n alustamisessa huomattava virhe", se on taulukkokaapeliyhteys. Minulla ei ollut ongelmia aiemmin, ja sama viesti ilmestyy missä tahansa kartassa, jota yritän ladata.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Suorita läpi menettely, jota teet saadaksesi tämän virhesanoman, koska järjestelmämme ei näytä, että olet todella saavuttamassa minne tahansa lähellä flash-prosessia. Sinun on oltava mukana prosessissa saadaksesi viestin, ja sitten se näkyy järjestelmässämme.
thx paljon, se näyttää toimivan hyvin nyt.
anteeksi, se toimi unssia, minulla oli Internet-yhteys katkennut (puhelimesi) ja kun yritän uudelleen, sanotaan edelleen, että "ei pysty alustamaan tätä ecua"
Sain ECU-lukitun viestin?
OK, näemme lisenssisi "yrittäneen" tilassa, joten olemme palauttaneet sen. Puhelimesi ei tarjoa tarpeeksi hyvää yhteyttä salamavaloon, koska signaali putosi salaman aikana, lisenssi kaatui ja asetettiin "yritetty" -tilaan.
Valitsen kartalle kirjoitetun ECU: n tarkistamalla ECU: n yhdistävän johtosarjan tai avaimen econnect-irtisanomalla harness .... jne. kytke valjaiden tai avaimen ECU tarkistaen ECU ECU -virhe ECU -virhe
Katso yllä oleva viesti, sitä muokattiin heti, kun olen lähettänyt sen.
Minun on mentävä kilparadalla nyt (niin minun on mentävä laatikkoon), sain uuden ACU: n, jota en ole koskaan käyttänyt .... thcx fot nopea vastaus, minä Ota sinuun yhteyttä heti kun olen valmis. Fabian
Yritän uudelleen, virhe ECU on lukittu ... voitko avata sen kiitos?
ECU on lukittu ja siinä on asetus .. Minun on todellakin mukautettava sitä, olemme keskellä 24h Bowl of Goldia ..... jos voit auttaa minua? Fabian
Lisenssi on neitsyt tilassa, sitä ei ole lukittu.
anteeksi, miksi siinä sanotaan, että ECU on lukittu? voin lukea sen, mutta en voi rikkoa sitä. Sain viestin sen jälkeen, kun se oli tarkistanut ECU: n: "Tila: Virhe: ECU lukittu" En ymmärrä ... se on toiminut hieno unssi .... onko se oikea käyttöoikeus? joudunko kokeilemaan toista ecua (sain 2 varastossa heti ...)?
Hei, luin juuri viestisi vilkkuvasta vanhasta kartasta ECU: ssa viimeisestä kultakulhistani, mutta en ole varma lähdetiedostosta. kun nimeän sen uudelleen .... vihdoin sain kaksi uutta varastossa ecua. voitko auttaa tätä hyvästä?
Lähetä kuvakaappaus virheilmoituksesta. Missä vaiheessa tämä virheviesti ilmestyy flash-prosessin aikana? Muita virheviestejä ei ole?
se tapahtuu heti ECU: n tarkistuksen jälkeen, kun yritän kirjoittaa kartalleni (käytän vuodesta 2017):
s0LhygwMN68Vg96b7P7KoaP4K2V2PVK2PMKPPMKPPKK1VM06PPMKPVMPPMMMMPPMMMMPPMMPPMMMMMMMMMPMMMPMM
Hei, yritän edelleen kirjoittaa ecuuni, mutta silti sama ongelma, sain viestin ECU LOCKED mitä voin tehdä? voinko kokeilla toisen ECU: n kanssa? (sain 2 aivan uutta varastossa) !! napsauta tätä nopeasti ennen kultakulhokilpailua !!!
Käytätkö penkkivalaisinsettiä tai pyöräpuolen pakkausta?
Käytän penkkisarjaa.
OK, kiitos, tutustun asiaan ja otan sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Voitko kokeilla toisen ECU: n kanssa ongelmaa? Jos voit vilkkua toisen ECU: n ilman ongelmaa, voit lähettää meille ECU: n, joka on ilmeisesti lukittu, jotta voimme mennä sinne sisään ja korjata sen.
Minulla ei ole muuta tietokoneen käyttöoikeutta kanssani, minulla on kaksi muuta täällä, mutta ilman lisenssiä on mahdollista siirtää lisenssi? ne ovat 17 k02 (uudet mallit)
Sinulla on kaksi neitsytlisenssiä käyttövalmiina jo tililläsi.
itse asiassa sain kaksi muuta lisenssinumeroa, jota en koskaan käyttänyt .... mitkä ovat nämä lisenssit? 5A8B9241 ja E179F5DF
Kyllä, nuo kaksi.
ok, voinko käyttää yhtä heistä uudessa ECU-järjestelmässäni?
Kirjoitin uudelle ECU: lleni ilman uutta lisenssiä
Kyllä, voit käyttää yhtä niistä.
En ole varma mihin tarkalleen viitat? Mikä tiedosto tämä on tarkalleen kiitos?
sitten yritän uudelleen toista viallista ECUa, sain saman lukitun viestin.
käytän yhtä tiedostoani, vilkkuu uusi ECU uudella lisenssillä ja se toimii hyvin.