Helpforum

ECU-licentie niet langer bruikbaar

randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

Hallo, nadat ik vele keren succesvol heb geflitst, krijg ik nu deze fout na het verliezen van de verbinding tijdens het knipperen ..., Kun je dit oplossen? "Fout: deze licentie is niet langer bruikbaar. Neem contact op met ondersteuning." "Niet-geautoriseerde ECU 4451435D" Help alstublieft.

tagged:

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw licentie is opnieuw ingesteld, u kunt nu opnieuw flashen, maar elk bestand dat u niet hebt opgeslagen, gaat verloren. Wanneer u de internetverbinding tijdens de flash verbreekt, wordt de licentie meestal in een "poging" -status geplaatst en moet deze opnieuw worden ingesteld.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Hallo Kent, staat er nog steeds "geprobeerd" in het dashboard?

    Ik heb het nog niet geprobeerd.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Het toont de maagdelijke staat aan onze kant, het werd gisteren gereset.

  • delemos.nixon@gmail.comdelemos.nixon@gmail.com Berichten: 2Verified User
    bewerkt August 2020

    stuur me het reset-bestand. Ik heb ook mijn ecu laten knipperen, maar hij werkte de eerste keer prima. 25CD8B41. delemos.nixon@gmail.com


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Het lijkt erop dat iets ervoor heeft gezorgd dat uw licentie in een "Poging" -status terecht is gekomen. Ik heb de licentie voor u gereset en u moet opnieuw een volledige flits van de ECU uitvoeren. Bedankt, Jason A.

  • delemos.nixon@gmail.comdelemos.nixon@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Bedankt Jason! Ik waardeer je hulp. Ik zal het vandaag proberen, na het werk.

Meld je aan of registreer je om te reageren.