Tukifoorumi

Tietokoneesta ei voi tuoda

dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Joten kun valitsen tuonnin tietokoneesta, ikkuna aukeaa, mutta ikkuna on tyhjä, minne tahansa ei valita tuontia.

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä on tarkka tiedosto, jota käytät?

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Yritän käyttää virran komentajakarttaa, mutta tuontivaihtoehtoa ei koskaan esiinny

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mihin tiedostoon yrität tuoda PC-karttoja?

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    se on vuoden 2016 Mt07 japanilainen versio, jos siihen viitataan

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Emme näe tiedostoongelmia, kun valitset PC-tuontimoduulin, ikkuna avautuu näkyvissä näkyvissä olevalla "Extract Fuel Table from File" -painikkeella ja napsauttamalla tätä painiketta avaa tiedostot tietokoneellasi.

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Viestejä: 6Verified User


    tämä on kaikki mitä saan, kun avaan tietokoneen polttoaineen tuonnin

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mitä Windows-versiota käytät?

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    ikkunat 10

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Olen yrittänyt poistaa ja ladata uudelleen kaikki ohjelmistot ja jopa ladannut erilaisia tiedostoja ne kaikki ovat samalla tavalla ilman mahdollisuutta tuoda

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tuning Suite -ohjelmassa on kaksi japanilaista 2016 MT07: tä. Olen tarkistanut molemmat, enkä pysty luomaan uutta ongelmaa uudelleen (katso yllä olevaa kuvaa) Voitko ladata ohjelmiston toiselle tietokoneelle nähdäksesi, onko sinulla edelleen ongelma? Kiitos, Jason A.

  • frekkefrekke Viestejä: 6Verified User

    Minulla on täsmälleen sama ongelma, käynnissä Windows 7 Professional Service Pack 1.


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Yritä ladata uusin viritysohjelmisto. Emme pysty palauttamaan tätä ongelmaa ..

  • matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Sama asia täällä kannettavalla tietokoneellani, jossa on Windows 10. Yritin sitä työpöydälläni (myös Windows 10) ja se toimii hyvin. Molemmat käyttävät uusinta ohjelmistoversiota. Mahdollinen ratkaisu, jos löydät toisen tietokoneen, joka toimii, lataa tietokoneen polttoainekartta peruskartan yli, tallenna sitten tilillesi ja lataa sitten viritys kannettavaan tietokoneeseen. Tämä on ehdottomasti ohjelmistovirhe, jota ei ole korjattu. Jos joku ftecussa haluaa apua tämän virheenkorjauksessa, voin luoda sen uudelleen ja olen upotettu ohjelmistoinsinööri päivätyössäni, joten voin todennäköisesti auttaa sinua.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Yritä katsoa täältä, kuinka yksi käyttäjä ratkaisi ongelman: https://forum.ftecu.com/discussion/767/fz1-power-commander-file Kiitos, Jason A.

  • matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Voin vahvistaa, että tämä korjaa ongelman myös minulle. Ilmeisesti et voi käyttää tämän ohjelmiston kanssa mitään muuta kuin 100%: n tekstin skaalauskerrointa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.