Helpforum

De ecu herkent me niet

hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Berichten: 24Verified User

Ik heb veel geprobeerd om mijn ecu opnieuw te kunnen wijzigen en het verlaat me niet, de ecu is geregistreerd en lange tijd heb ik niets gedaan


Comments

  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Berichten: 24Verified User

    Ik heb elk van de aangegeven stappen gevolgd om zowel de ecu als de nodige stappen te verbinden na de verandering van platform en leest het niet en laat me niet spotten

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Schakel de taal naar Engels en kijk of dat helpt. Ben jij ook op de nieuwste Tuning Suite-versie? (2.5.5.2) Wat is de exacte foutmelding?

  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Berichten: 24Verified User
  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Berichten: 24Verified User

    is deze licentie


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heb je geprobeerd op OK te klikken in het foutbericht? Als je het op je account hebt geflitst, moet het leesbaar zijn.

  • ryangibson891@gmail.comryangibson891@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Ik heb een nieuw rijbewijs. Nadat de ECU op de computer is aangesloten en geprobeerd de ECU te lezen, verschijnt een bericht. Wat kan de reden zijn? Het opnieuw installeren van de software hielp niet


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als u een nieuwe licentie hebt, kunt u de ECU pas lezen als u deze de eerste keer flitst.

  • ryangibson891@gmail.comryangibson891@gmail.com Berichten: 3Verified User

    wordt de ECU beschadigd als er tijdens het opstarten communicatie verloren gaat met de server?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Nee, maar de licentie kan de status 'geprobeerd' krijgen, waardoor deze in de wacht wordt gezet totdat we deze voor u kunnen resetten. Bij een reset gaan alle bestanden van die licentie die u niet hebt opgeslagen, verloren.

  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Berichten: 24Verified User

    Ik heb alles gedaan, hij heeft me zelfs gevraagd om een nieuwe licentie te gebruiken en het was niet mogelijk

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Heb je de nieuwste versie van de Tuning Suite gedownload? Er is niets mis met uw licentie. Heb je geprobeerd het te flitsen?

  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Berichten: 24Verified User

    Als versie 2.5.6.10

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, probeer je de ECU te lezen met een bankharnas of een fietsharnas? Het bericht Fail Invalid RX is over het algemeen een hardwareprobleem. Als je het leest met een bankstel, begin dan met alles verbonden. Zodra u wordt gevraagd of u wilt loskoppelen of de sleutel wilt verwijderen, koppelt u eenvoudig uw voedingskabel los van de bankharnas. Zodra u wordt gevraagd om verbinding te maken of aan te sluiten, sluit u uw stroomdraad weer aan op uw bankharnas. Als je aan de fietszijde knippert, begin dan met alles aangesloten, maar de sleutel uit. Wanneer u wordt gevraagd om de verbinding te verbreken of de sleutel uit te schakelen, klikt u op OK. Zodra u wordt gevraagd om verbinding te maken of de sleutel in te schakelen, zet u uw sleutel aan en drukt u op OK. U kunt ook een hardwaretest uitvoeren door naar het tabblad Help te gaan en vervolgens de testinterface te selecteren. U wilt het vakje selecteren dat testinvoer zegt en let dan alleen op het nummer tussen haakjes. Met de sleutel aan of stroom in het bankharnas met de ECU aangesloten, zou u een aantal 6, 16, 26 of 36 moeten zien. Met de ECU nog steeds aangesloten maar uitgeschakeld of uitgeschakeld, zou u 0, 10, 20 of 30. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.