Helpforum

Kan niet importeren vanaf pc

dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Berichten: 6Verified User

dus als ik import van pc selecteer, verschijnt er een venster, maar het venster is nergens om import te selecteren.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is het exacte bestand dat u gebruikt?

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik probeer een Power Commander-kaart te gebruiken maar de optie om te importeren verschijnt nooit

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Naar welk bestand probeert u de pc-kaarten te importeren?

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Berichten: 6Verified User

    het is de 2016 Mt07 Japanse versie, als dat is wat u bedoelt

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We zien geen problemen met het bestand, wanneer u de pc-importmodule selecteert, wordt het venster geopend met de knop "Brandstoftabel uit bestand halen" prominent weergegeven en als u op die knop klikt, worden bestanden op uw computer geopend.

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Berichten: 6Verified User


    dit is alles wat ik krijg als ik de import van pc-brandstoffen open

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Welke versie van Windows gebruikt u?

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Berichten: 6Verified User

    windows 10

  • dillondewitt22@gmail.comdillondewitt22@gmail.com Berichten: 6Verified User

    ik heb geprobeerd alle software te verwijderen en opnieuw te downloaden en zelfs verschillende bestanden gedownload, allemaal op dezelfde manier zonder importoptie

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, er zijn twee Japanse 2016 MT07's die we in onze Tuning Suite hebben. Ik heb beide gecontroleerd en ik kan niet hetzelfde probleem dat u ondervindt opnieuw maken (zie bovenstaande afbeelding). Kunt u de software op een andere computer downloaden om te zien of u het probleem nog steeds ondervindt? Bedankt, Jason A.

  • frekkefrekke Berichten: 6Verified User

    Ik heb exact hetzelfde probleem, met Windows 7 Professional Service Pack 1.


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Probeer de nieuwste tuning-software te downloaden. We kunnen dit probleem niet oplossen.

  • matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Berichten: 8Verified User

    Hetzelfde probleem hier op mijn laptop met Windows 10. Ik heb het op mijn desktop geprobeerd (ook met Windows 10) en het werkt prima. Beiden draaien de nieuwste softwareversie. Als mogelijke tijdelijke oplossing, als u een andere computer kunt vinden die werkt, laadt u de pc-brandstofkaart over de basiskaart en slaat u deze op in uw account en laadt u vervolgens de melodie op uw laptop. Dit is absoluut een softwarefout die niet is opgelost. Als iemand bij ftecu hulp zou willen hebben bij het opsporen van fouten, kan ik dit opnieuw creëren en ik ben een embedded software engineer in mijn dagelijkse werk, dus ik kan je waarschijnlijk helpen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, kijk eens hoe een gebruiker dat probleem heeft opgelost: https://forum.ftecu.com/discussion/767/fz1-power-commander-file Bedankt, Jason A.

  • matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Berichten: 8Verified User

    Ik kan bevestigen dat dit het probleem ook voor mij oplost. Blijkbaar kun je met deze software geen andere tekstschaalfactor gebruiken dan 100%.

Meld je aan of registreer je om te reageren.