Tukifoorumi

Poista käytöstä käynnistyksenesto

roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Viestejä: 11Verified User

Olen poistanut käynnistyksenestolaitteen Yamaha r1 2010 -laitteesta, mutta kuinka voin estää käynnistyksenestolaitteen FTecu-tunnelointiohjelmistossa? Kiitos :-)

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinun on otettava saman vuoden yhdysvaltalainen mallitiedosto (14B-8591A-20) ja asetettava "US Harness Config" -moduuliksi "FALSE" ja vilkuttava se sitten ECU-yksikkösi.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Viestejä: 11Verified User

    Kiitos :-) Minulla on kuitenkin edelleen ongelmia .. Minulla on vikakoodi 39 ja olen lukenut Internetissä, että jos yrität käynnistää pyörän 5 kertaa, se menee lukitus- tai jälleenmyyntitilaan, mutta oikea "korjata" se voi tyhjentää kaikki vikakoodit, kun se vilkkuu FTecu-ohjelmalla, jotain noin täydellisessä ecun muodossa .. voitko auttaa? :-) ps se on eu-pyörä

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Onko sinulla pyörälläsi Bazzazz-polttomoduuli?

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Viestejä: 11Verified User

    Minulla oli täysi bazzaz-järjestelmä, mutta se on nyt irrotettu, en usko, että ecu on paistettu, koska osaan lukea ja kirjoittaa siihen onnistuneesti, ja outo on se, että kun salaman sen EU-tiedostolla (14B-8591A-00) ei ole virhettä, mutta se ei käynnisty puuttuvan käynnistyksenestolaitteen takia, joka rikkoi kaatumisen jälkeen: - / / Olen yrittänyt johdottaa uudelleen Yhdysvaltojen johdinsarjojen kytkentäkaaviolla, mutta ei onnea siellä. vaikka en ole 100%, olen varma, että minulla on oikea Yhdysvaltain johtosarja kytkentäkaavio. eikö kaikki ECU: n osanumero (14B-8591A-00 + 20 + 30) ole sama? Ajattelin, että ehkä se oli vain ohjelmisto siellä oli erilainen.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Onko sinulla koodi 39-virhe ennen kuin aloitit tämän säikeen?

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Viestejä: 11Verified User

    Joo

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Pitäisikö sinun tehdä uudelleenjohdotuksia Bazzazz-ohjaimen kanssa? Tarkastan kaikki yhteydet uudelleen.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Viestejä: 11Verified User

    Ei .. Kun asensin ensimmäisen kerran bazzaz-järjestelmän, minulla ei ollut mitään ongelmaa. Olen huomannut, että vaikka olenkin tehnyt joitain uudelleenkytkentäjä ECU: n pistorasiasta Yhdysvaltojen johdotukseen .. i stil tulee virhe Yhdysvaltain fil: llä eikä virhe EU: n fil: llä. Aion tarkistaa vielä kerran.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, jos johdotat polkupyörääsi Yhdysvaltain teknisiin ominaisuuksiin ilman käynnistyksenestoa, varmista, että käytät Yhdysvaltain tiedostoa, jossa Yhdysvaltain valjaiden kokoonpano on asetettu arvoon TOSI. Jos käytät Yhdysvaltain tiedostoa pyörälläsi, joka on kytketty EU: n teknisiin vaatimuksiin, eikä mitään käynnistyksenestolaitetta, muista asettaa Yhdysvaltain valjaiden kokoonpano arvoon FALSE. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.