פורום תמיכה

חימום הרכב

jhorat@live.comjhorat@live.com הודעות: 1Verified User

היי חברים, האם אפשר לעשות מפת חימום אוטומטית?

הערות

  • charlie@ftecu.comcharlie@ftecu.com הודעות: 11Staff User

    היי, האם נוכל לקבל את שנת המכירה המדויקת של האופנוע, יצרן, דגם, וגם מספר חלק של ה-ECU? ניתן גם לשלוח לנו דוא"ל לכתובת sales@ftecu.com

היכנס או הירשם כדי להגיב.