חימום הרכב
jhorat@live.com
הודעות: 1Verified User
in FZ / MT 09
היי חברים, האם אפשר לעשות מפת חימום אוטומטית?
עברית
אנגלית
ערבית
סינית
הולנדית
פינית
צרפתית
גרמנית
הינדי
איטלקית
יפנית
קוריאנית
פולני
פורטוגזית
רוסית
ספרדית
שוודית
הערות
היי, האם נוכל לקבל את שנת המכירה המדויקת של האופנוע, יצרן, דגם, וגם מספר חלק של ה-ECU? ניתן גם לשלוח לנו דוא"ל לכתובת sales@ftecu.com