פורום תמיכה

רכישת רישיון בסוף השבוע...

Stephen.anim@animracing.comStephen.anim@animracing.com הודעות: 1Verified User
in R6

האם אני לא יכול להוציא רישיון מחוץ לשעות הפעילות?

הערות

  • charlie@ftecu.comcharlie@ftecu.com הודעות: 15Staff User

    נראה שזה קשור לאחד מרישיונות קבוצת המירוץ שלנו. בגלל עלות הרישיונות הללו, הם אינם מוחלים על חשבון באופן אוטומטי לאחר הרכישה. במקום זאת, יש להקצות אותם ידנית כדי למנוע טעויות או הקצאות שגויות של רישיונות. אלה מוחלים בדרך כלל במהלך שעות הפעילות הרגילות שלנו. אם יש אי-הבנה בנוגע להזמנה, ניצור קשר לפני הקצאת הרישיון. נראה שהרישיון שלך הוחל החל מה-15.

היכנס או הירשם כדי להגיב.