Låst för återställningsgräns överskriden Yamaha R7
hvac.qualityservice@gmail.com
Inlägg: 7Verified User
i R7
Jag försökte flasha min styrenhet för första gången med obegränsad inställning. Jag hade ett antal misslyckade försök, men insåg att jag hade killswitchen avstängd hela tiden och inte inaktiverat antivirusprogrammet på min dator. Jag är nu utelåst och kan inte försöka flasha igen ens efter att ha väntat i 24 timmar. Finns det något sätt att låsa upp mitt konto så att jag kan försöka flasha igen? Jag är rädd för att starta motorcykeln förrän jag får en lyckad flashning, så det hindrar mig från att använda min motorcykel alls.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
svenska
engelsk
arabiska
kinesisk
holländska
finsk
franska
tysk
hebreiska
hindi
italienska
japansk
korean
putsa
portugisiska
ryska
spansk
kommentarer
@cody@ftecu.com @logan@ftecu.com
@chrisgardell
@todd@ftecu.com
Detta löstes. Om du upplever ett liknande problem, vänligen maila oss på sales@ftecu.com. Vi behöver samla in information om din installation så att vi kan avgöra om du stöter på samma problem och hjälpa dig därefter.