Ongelma lisenssien toiminnassa, kun kirjoitus epäonnistuu

Minulla on ongelma. Käytän oikeaa tiedostoa pyörän ohjausyksikölle. Liitännät ovat kaikki kunnossa, kaikkia on testattu useita kertoja. Mutta ongelmana on, että se pääsee 58%-kirjoittamiseen ja sitten epäonnistuu. Sitten kun menen ohjelmoimaan uudelleen, se pyytää minua hakemaan lisenssin uudelleen, ja se teki tämän useita kertoja ennen kuin se ilmoitti, että tarvitsen uuden lisenssin. Huomasin, että minun piti nollata koneeni useita kertoja ja minun oli pakko ostaa uusi lisenssi ennen kuin sain sen tekemään täydellisen kirjoituksen. Useiden uudelleenkäynnistysten jälkeen minun oli pakko ostaa uusi lisenssi. Se EI OLE TARPEEKSI HYVÄ. Minulla oli dataloggeri kytkettynä koko ajan tarkkailemassa kirjoitusyritystä. Yhteyttä EI katkaistu, mutta se epäonnistui aina kohdassa 58%.
You. Minun on korjattava tämä, jotta tällaista ei tapahdu. Laita siihen hiton dongle tai jotain, KATSO kaikkia virheitä, joita ihmisillä on, ja olet PAKOTETTU ostamaan lisälisenssi, koska joka kerta, kun yrität kirjoittaa ja se epäonnistuu, se tarvitsee uuden lisenssin. Teillä on ongelmia ohjelmistojenne kanssa.
Kommentit
Se voi johtua myös muista asioista, kuten siitä, että vaihdoin koneen portteja useita kertoja yrittäessäni saada kirjoitusta tapahtumaan lataamilleni tiedostoille... Päivitin ajurit, ja se antoi virheilmoituksen ilman vastausta ohjausyksiköltä ja käski yrittää uudelleen. Mutta se saattoi olla myös käyttäjävirhe tai Windows oli Windows, mutta Bit Defender merkitsi sen myös voimakkaasti, vaikka olen melko varma, että eristin kaiken ja poistin käytöstä vain edistyneen uhkien tunnistuksen. Joten en sulje pois näitäkään mahdollisuuksia, varsinkaan lukiessani läpi ihmisten kohtaamia ongelmia.