Helpforum

B1J-8591A-00 Bestand?

crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Berichten: 12Verified User

Zal het B1J-8591A-00 bestand binnenkort beschikbaar zijn?

Comments

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    Voor welke markt / model is dit bedoeld?

  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Berichten: 12Verified User

    EU Tracer 900 GT Bedankt

  • feezcoz@outlook.comfeezcoz@outlook.com Berichten: 6Verified User

    Kan doen voor B1J-8591A-00? Bedankt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, we hebben nog geen kans gehad om met een B1J-8591A-00 ECU te werken. Dit ECU-type vereist een toegangspoort op de ECU voordat we de fabrieksgegevens kunnen extraheren. Als u of uw klant die ECU wil inzenden, moeten we hem snel terug kunnen sturen. (Het prototypeproces voor een ECU-type waarmee we al hebben gewerkt, is veel sneller dan een geheel nieuwe ECU) Ik moet benadrukken dat ELKE ECU die wordt gebruikt voor de ontwikkeling van prototypen een AYmIQKGhgUw7-voorraad moet zijn. De ECU die als een prototype wordt gebruikt, kan helemaal geen flitspogingen doen. Bedankt, Jason A.

  • feezcoz@outlook.comfeezcoz@outlook.com Berichten: 6Verified User

    Hallo, hoe kan ik de licentie "55CAF22B" terugkrijgen omdat de licentie niet geschikt is voor ecu GT-deel B1J-8591A-00. Flitsen al, maar de fiets kan niet starten ... help ... Bedankt.


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt July 2019

    Probeer een van de andere voorraadbestanden in uw ECU te flashen om te zien of uw fiets zal lopen. Helaas, totdat we een ECU krijgen om er een prototype van te maken, heb je geen voorraadbestand dat bij je fiets past. This is the reason why we have the announcement sticky at the top of the forum that states you must be very careful to ensure that the file you are flashing is specific to your model ECU.

  • feezcoz@outlook.comfeezcoz@outlook.com Berichten: 6Verified User

    Hye probeert al GT-stock, nog steeds kan de fiets niet starten ... mag ik de licentie terug ???

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Sorry, zoals vermeld op de licentiepagina, alle aankopen van licenties voor één of meerdere pakketten worden niet terugbetaald. En we kunnen een licentie die niet in gecrashte status is, niet opnieuw instellen.

  • brunomelo46@gmail.combrunomelo46@gmail.com Berichten: 15Verified User

    Nog nieuws over deze ECU? Nog steeds geen voorraad kunnen vinden om de fabrieksgegevens te extraheren?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Nee nog niet. Omdat we in de VS zijn gevestigd en dat is een euromodel, is het iets moeilijker dan normaal om een volledig stock-ecu te kopen. Als u of iemand die u kent met een EU Tracer 900 GT bereid zou zijn ons een volledig stock-ECU te sturen, kunnen we de prototyping heel snel laten uitvoeren en terugsturen.

  • brunomelo46@gmail.combrunomelo46@gmail.com Berichten: 15Verified User

    Ik overweeg er eigenlijk een te kopen voor mijn persoonlijke voertuig, als ik het echt kan kan ik het verzenden. Bedankt voor het antwoord

Meld je aan of registreer je om te reageren.