Helpforum

Beschikbaarheid CBR1000RR SP1 2019

2»

Comments

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, zal Flash Tune een goede mapping kunnen bieden voor de 38770-MKF-LK2 (2019 CBR1000RR SP)? Bedankt, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Jerrod, als het bestand eenmaal correct kan worden gedefinieerd, dan heeft het de juiste toewijzing voor uw ECU-onderdeelnummer. Ja, dit duurt veel langer dan normaal vanwege de complexiteit van het Honda-bestand en andere projecten voor de belangrijkste werklast van ontwikkelaars. Ik heb geprobeerd je een eenvoudige snelle oplossing te bieden die niet werkte, dus nu moeten we wachten. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, ik begrijp dat de 2019 SP1 niet het enige project is, maar ik zit in maand 5, is er een realistisch tijdsbestek waar ik iets op kan anticiperen? Bedankt, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Jerrod, ik heb op dit moment geen goed tijdsbestek om je te geven. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, ik zou graag andere wegen voor een oplossing willen vermijden, enige vooruitgang? Bedankt, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Jerrod, ik weet niet zeker wat je bedoelt met "andere wegen". Er is momenteel geen vooruitgang, maar we testen momenteel een nieuwe softwareversie. Deze versie zou ons moeten helpen om weer in de Honda ECU's te komen. Bedankt, Jason A.

  • biketech1200@yahoo.combiketech1200@yahoo.com Berichten: 1Verified User

    HOPELIJK BINNENKORT.. IK DEED HETZELFDE STOT.. WACHTEN OP 38770-MKF-LG2.. GELUKKIG WERKT DE BIKE OK ANDERS DAN TC EN WHEELIE CONTROL IS UIT DE CONTROLE... SOMS WERKT HET SOMS NIET EN JE KAN HET NIET AANPASSEN AANGEZIEN U NIET NAAR DE ECU HOEFT OM DEZE FIETSEN TE FLASHEN, RAAD IK U TEN ZEERSTE AAN DE MAPNAAM IN DE BESTANDSBEHEERDER TE VERANDEREN IN 2017-2018 IN PLAATS VAN DE HUIDIGE 2017-2019 AANGEZIEN ER GEEN KAARTEN VOOR 2019+ ZIJN. IK HEB HET BESTAND 38770-MKF-L02 GEBRUIKT AANGEZIEN HET VOOR DE JUISTE VERSIE VAN DE FIETS WAS EN IK GING ER ALLEMAAL AAN DAT ZE NIET NAAR HET VERHOOGDE ONDERDEELNUMMER HADDEN GEACTIVEERD. STOMME FOUT MAAR GEMAKKELIJK TE MAKEN. OEPPPPSSS......

  • tyler6696@gmail.comtyler6696@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb mijn 21 1000rr niet in kaart gebracht, in de hoop op een update zodat ik er een flits op kan krijgen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, We hebben dit al een tijdje niet meer besproken en het zal nog geruime tijd duren voordat we er op terugkijken. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, enige update over het kunnen leveren van een goede mapping voor de 38770-MKF-LK2 (2019 CBR1000RR SP)? Dank je, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, wat is het goede woord? Bedankt, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, als je geen oplossing hebt, is het tijd om er "naar terug te kijken". Dank je, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User
    bewerkt March 2023

    Jason, hoe gaat het met dat SP1-bestand van 2019? Bedankt! Jerrod

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo Jerrod Sorry voor de vertraging. Ik ben nieuw voor uw probleem en hoop dat ik u kan helpen. Jason is vorig jaar overleden bij een fietsongeval. Ik weet dat het niet op de line-up staat, maar ik zal eraan werken om het terug te krijgen. Kun je me je gelezen bestand e-mailen zodat ik dat kan doen?

  • seelenstarke@yahoo.comseelenstarke@yahoo.com Berichten: 2Verified User

    Blij dat ik deze string zag! Ik wilde nog een FT-licentie kopen voor een CBR1000RR SP1 uit 2019 die ik had opgehaald... en zag dat het meer dan een jaar duurde om een kaartbestand te laten bouwen en afleveren! Wauw. Jerrod, hebben ze ooit iets voor je fiets gekregen?

  • seelenstarke@yahoo.comseelenstarke@yahoo.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb dit oude meisje nodig dat vuur ademt. Wat is er aan de hand met het kaartbestand? Krijgen jullie het ooit voltooid?

Meld je aan of registreer je om te reageren.