Helpforum

Ninja 400 Quickshift Kit - U moet een NIEUW bestand gebruiken om QS in te schakelen

kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
bewerkt August 2020 in EX 400

Voor degenen onder u die de Ninja 400 QS-kit hebben gekocht, PLEASE NOTE: You must use a new file to enable the QS. Je kunt niet gewoon je bestaande bestand nemen en de QS-functie inschakelen en het flashen; u krijgt de foutmelding "Invalid ECU Image". U moet alle wijzigingen aan kaarten / kenmerken van uw vorige bestanden naar een gloednieuw bestand kopiëren (klik op het overeenkomende bestand met uw ECU-onderdeelnummer uit de database om een nieuw bestand te openen en klik vervolgens met de rechtermuisknop op "KOPIËREN" op het specifieke kaartknooppunt van uw vorige bestand, en klik dan met de rechtermuisknop op "PASTE" op de map-node van het nieuwe bestand), schakel de QS-functie in en flash dat nieuwe bestand vervolgens in uw ECU.

Comments

  • fz5281169@gmail.comfz5281169@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Welk bestand heeft de QS-functie? Of waar bevindt de QS-functie zich in het bestand?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De QS-functie bevindt zich in de map ECU-modules van het bestand. Alle bestanden (behalve de 1377 en 1332REV MotoAmerica-bestanden) hebben de QS-functie.

  • fernandobianco55@hotmail.comfernandobianco55@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Ik heb zojuist de FTECU-tuningsuite op mijn computer geïnstalleerd en ik keek naar de onbeperkte afbeelding voor de 2020 ninja 400. Ik heb mijn ECU nog niet geflitst omdat ik op zoek was naar de QS, maar er is geen QS-optie onder de ECU-module. moet ik mijn fiets een keer flashen en dit dan naar een nieuw bestand kopiëren om de QS-optie te krijgen?? Ik weet ook dat jullie werken aan de Rev limiter-optie, zullen jullie in de nabije toekomst werken aan een overbrengingsverhouding / snelheidsmeter? zo ja, wat is de ETA voor deze functies. Dank u

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt December 2021

    Hallo, Welk onderdeelnummer is uw ECU? Rev Limit-functie is iets dat in de toekomst zal worden besproken. Speedo-fix, we hebben geen plannen om aan te raken. Bedankt, Jason A.

  • fernandobianco55@hotmail.comfernandobianco55@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Jason, mijn ECU-onderdeelnummer is 1332 en bedankt voor het antwoord op mijn andere vragen, jammer dat je niet van plan bent om de snelheidscorrectie te doen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt December 2021

    Hallo, als u het 2018-bestand voor uw onderdeelnummer gebruikt, heeft het de Quickshifter-optie. Het 2020-bestand bevat de optie niet, maar dit 2018-bestand zal geen probleem zijn. Bedankt, Jason A.

  • fernandobianco55@hotmail.comfernandobianco55@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Dus voor de QS is het gewoon de aan/uit-optie. We kunnen de gevoeligheid of timing niet aanpassen??

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hoi, dat klopt. Heb je er problemen mee? Bedankt, Jason A.

  • fernandobianco55@hotmail.comfernandobianco55@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Ja, ik heb er wel problemen mee. Ik zou graag een paar honderd seconden willen toevoegen om de verschuiving soepeler te laten verlopen. Op dit moment voelt het alsof het te snel gaat en ik voel de versnelling schuren/slijpen als ik schakel met een hoog toerental.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Als je me mailt, zal ik je bestand aanpassen.

  • fernandobianco55@hotmail.comfernandobianco55@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Hey Mike, hoe kan ik je mailen? Ik heb geprobeerd op je gebruikersnaam te klikken, maar die optie krijg ik niet. Ik weet dat er nu een optie is om de timing van de QS aan te passen, maar het probleem dat ik heb is dat ik mijn ECU heb laten flitsen met een Norton-kaart en die kaart is beveiligd, dus ik kan deze niet wijzigen. zou je dat kunnen doen en de timing op mijn QS kunnen veranderen? plus ik kijk naar de QS-kit op de website en ze zeggen dat rood/geel trekken en blauwgroen duwen, maar mijn draden zijn blauw/groen en zwartblauw. welke is pull versus push.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo Blauw/groen is push. Als je ze het hebt laten doen en de kaart is vergrendeld, moet je ze de aanpassingen voor je laten maken. Mike

Meld je aan of registreer je om te reageren.