Helpforum

niet lezen

marvinramirez316@gmail.commarvinramirez316@gmail.com Berichten: 7Verified User
Hallo. 

 Ik heb een storing met onze racefiets, de licentie in het schrijfproces is mislukt, na opnieuw proberen te schrijven herkent hij de licentie niet en dit na het activeren van de autotunner. 

 Ik weet niet wat er gebeurt, maar dit is in mijn geval meerdere keren herhaald, ik begrijp niet waarom het gebeurt? 


Comments

  • marvinramirez316@gmail.commarvinramirez316@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Hallo help mijn

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik moest uw licentie opnieuw instellen, probeer opnieuw te flashen. Deze ECU zal niet uitlezen wanneer de licentie een mislukte staat heeft. Bedankt, Jason A.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Berichten: 11Verified User


    Hallo Jason. Ik heb hetzelfde probleem. En wanneer u probeert om naar de ECU te lezen, staat er "Geen beschikbare licenties". het is ongeveer 3 jaar geleden dat ik mijn ECU voor het laatst heb geflitst, kunnen jullie helpen?

  • kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Berichten: 25Verified User
    bewerkt August 2022

    Ik heb ook dit probleem, mijn fiets is door een vorige eigenaar geflasht en bij de aankoop van een ftecu-tech zei ik dat het kopen van een nieuwe ftecu-set en USB-kabel alles was wat ik nodig had, ook al was het geregistreerd bij een vorige eigenaar. Ik schreef zojuist het e-mailadres dat opdook om de persoon te vragen naar mijn e-mailadres over te zetten. Maar ik had de indruk dat alles zou gaan werken met een nieuwe kit. Mijn doel is om een back-up te maken van de huidige ecu-status. Flash onbeperkt voor 2016 R1M ecu 2CR-8591A-60(VS) en schakel auto-blipper en 1 of 2 andere dingen in. Zou je de ecu-licentie gewoon kunnen overzetten naar mijn nieuwe ecu Flash Tune ECU-kit, zonder oude gebruikersrechten. Dank je

  • kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Berichten: 25Verified User

    Het antwoord dat ik kreeg is NEE!

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Het spijt me dat we niet kunnen overdragen zonder toestemming van de vorige eigenaren, omdat ze mogelijk eigendomsinformatie op de kaart hebben. Als ze je de licentie niet willen overdragen, kun je er overheen schrijven.

Meld je aan of registreer je om te reageren.