Helpforum

PoppIng

jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Berichten: 6Verified User

Deed de flits en gebruikte het onbeperkte bestand. Ook een K&H filter gemonteerd terwijl ik de tank eraf had. Nu krijg ik een vertraging die ik eerder niet kreeg. Alleen M4 slip-on en geen andere mods dan het nieuwe filter. Normaal of had ik de stockfile moeten gebruiken aangezien ik geen volledige uitlaat heb?

Comments

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Berichten: 28Verified User

    Vertraging knallen gebeurt zelfs met standaard ECU, maar het is moeilijk te horen vanwege OEM-uitlaat/slip-on. Nu kun je het meer horen vanwege zowel ECU-flits als slip-on, dat is minder beperkt. U kunt de vertraging aanzienlijk verminderen door blokkeringsplaten te installeren en AIS uit te schakelen, maar houd er rekening mee dat dit in de loop van de tijd zal leiden tot schade aan de katalysator. Ik hoop dat dit helpt.

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Bedankt!

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik heb er niet echt last van, ik zorg er alleen voor dat dit niet betekent dat mijn fiets niet optimaal loopt.

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Eigenlijk, wacht... Ik had dezelfde slip op voor de flits en kreeg dit niet knallend. Een beetje, maar niet zo.

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Berichten: 28Verified User

    Ik ben blij dat de info heeft geholpen. Na de ECU-flits is er geen beperking op AFR en op ETV, daarom kunnen er meer UHC's zijn. Dus wanneer AIS meer lucht injecteert, zal er meer explosie zijn (ploffen)!. Het zal de motor geen pijn doen, maar het zal de CAT beschadigen.

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Berichten: 28Verified User

    Met betrekking tot "optimaal werken" zou u dat kunnen bereiken met een autotune-apparaat (niet zeker of FTECU dat voor uw fiets aanbiedt), als dat niet het geval is, kunt u met DynoJet autotune gaan of een it-dyno laten afstemmen bij de prestatiewinkel ( maar zelfs dat zou 100% niet optimaal zijn, vanwege de luchttemperatuur en het vochtigheidsniveau op het moment van afstelling van de dyno)

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Nogmaals bedankt. Je weet duidelijk waar je het over hebt, dus nog een vraag. FTECU heeft een functie die PC5-brandstofkaarten importeert. Ik heb de kaart geladen die redelijk dicht bij mijn configuratie ligt. Nu, wanneer ik het gaspedaal naar boven 75% draai, voel ik een brandstofdaling. Het gaat allemaal goed totdat ik bijna volgas krijg. Het is genoeg van een afname om te voorkomen dat de fiets accelereert. Enig idee daarover?

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Berichten: 28Verified User

    Bedankt. Ik ben nog steeds aan het leren... Wel, ik denk niet dat je fiets ETV heeft, dus het zal eigenlijk opens100% zijn als je vol gas geeft, zelfs laten we zeggen dat het ETV heeft, aangezien je de ECU hebt geflitst, zal hij alle manier, dus dat kan het probleem niet zijn. Het zou heel moeilijk zijn om te zeggen zonder de brandstofafstelling te zien die je van PCV hebt geïmporteerd, maar ik denk dat het probleem zit in de brandstofkaart die je hebt geïmporteerd welk substraat meer brandstof nodig heeft bij hogere toerental. Heb je alleen het onbeperkte bestand geprobeerd om te zien of dezelfde situatie zich voordoet? De invoer van PCV-brandstof kan problemen veroorzaken, ik had weinig problemen met het handmatig aanpassen van de brandstofafstelling en uiteindelijk met Autotune of active tune met doel-AFR. Aangezien je onlangs de ECU hebt geflitst, denk ik niet dat het probleem bij de CAT ligt, tenzij het een tijdje geleden is dat je de ECU hebt geflitst. Ik hoop dat dit helpt!

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik flitste net een paar dagen geleden binnen. Het moet de brandstofkaart zijn die ik vandaag heb ingevoerd, want dat deed het gaspedaal eerder niet. Ik zou waarschijnlijk gewoon terug moeten gaan en fietsen in plaats van te knutselen, maar ik hou van knutselen!

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Berichten: 28Verified User

    Hetzelfde hier....Ik hou ook van knutselen... Ik denk dat het probleem zal verdwijnen als je het eenmaal flasht met onbeperkte bestanden zonder de brandstofkaart van PCV te importeren. Veel succes, rijd veilig en geniet van het rijden👍

Meld je aan of registreer je om te reageren.