Tukifoorumi

21-22 MT07 BAT-8591A-60 QS

utahweekendgarage@gmail.comutahweekendgarage@gmail.com Viestejä: 9FTECU Dealer

Minulla on asiakas, joka haluaisi lisätä Quickshifterin MT07:ään. Olen jo myynyt hänelle laitteiston, koska ajattelin sen olevan yhteensopiva.

Kommentit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, Minulle kerrottiin, että sen pitäisi olla yhteensopiva ja huoltokäsikirjassa pitäisi olla menetelmä sen aktivoimiseksi manuaalisesti. Oletan sen olevan sama kuin R7. Odotetaan kehitystä päästäkseen takaisin nähdäkseen, voivatko he luoda QS-toiminnon pakottaakseen sen päälle, kuten minulle kerrottiin, että MT07 21-22 MT07:ssä sen pitäisi olla. Terveiset

  • utahweekendgarage@gmail.comutahweekendgarage@gmail.com Viestejä: 9FTECU Dealer

    MT07:ssä ei ole tehdaslisävarusteita tai lisävarusteita, kuten R7:ssä. Varmistin katsomalla Yamaha-lisävarusteita sekä lukemalla omistajia ja huolto-oppaita. Tähän malliin hankkimani FTECU-pikavaihde liitetään pyörän puolen vilkkuvaljaisiin.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Kyllä, se on MT/FZ07:ille vuoteen 2020 asti. Vuosille 2021-2022 on julkaistu toinen sarja. Se käyttää R7 QS -valjaita. Pyrimme lisäämään ominaisuuden uusiin BAT-tiedostoihin. Minulle kerrottiin, että sen pitäisi aktivoitua kuten R7. Odotetaan kehitystä, jotta voimme palata saadaksesi lisätietoja. Terveiset

  • utahweekendgarage@gmail.comutahweekendgarage@gmail.com Viestejä: 9FTECU Dealer

    Hienoa, näyttää siltä, että ECU-tiedosto on päivitetty mahdollistamaan QSS-tulo. Näyttää myös siltä, että nettisivuja on päivitetty. Minun täytyy tilata QS-valjaat vain, koska myin hänelle jo vanhan sarjan, jossa on Type 7 -valjaat. En näe vielä asennusasiakirjaa, onko sellainen työn alla?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, kyllä, flash-tiedostoissa on vihdoin QS-vaihtoehto. Meillä ei tällä hetkellä ole luetteloa itse valjaista. Lähetä sähköpostia minulle tai suoraan myyntiin, niin voimme saada laskun itse valjaista. Mallille 21-22 MT07 QS ei ole asennusohjeita. Se on kuitenkin lähes identtinen R7-pikavaihdeasennuksen kanssa. Pistoke sijaitsee edessä vasemmalla sylinterinkannen vieressä. Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.