Helpforum

08 Yamaha R6 13s-8591a-60 stijgend Stationair

rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Berichten: 21Verified User

Hallo, ik heb deze R6 van iemand anders gekocht, vorige eigenaar heeft hem door iemand anders laten tunen. Ik heb toegang tot een dyno en ik heb de licentie gekocht en ik ben van plan deze af te stemmen. Alvorens te knipperen bestand 13s-8591a-60 (generiek) Onbeperkt de fiets stationair prima. Toen ik eenmaal 13s-8591a-60 (generiek) onbeperkt flitste, begon de fiets stationair te stijgen. Ik heb een ftecu QS en ik heb geprobeerd het andere bestand te flashen, maar ze hebben geen QS-optie om te activeren. Enige aanwijzingen in deze kwestie? Ik heb niets uit de bestanden gewisseld. Ik heb het niet op de dyno kunnen krijgen omdat ik het inactieve probleem wilde oplossen.

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, kunt u de stijgende stationairloop nader toelichten? Stijgt het, loopt het stationair hoger dan u zou willen enz. Gebeurt het als het opgewarmd is? Heb je ook de staat van de gaskleppen/bladen van de fiets gecontroleerd? Groeten

  • rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Berichten: 21Verified User

    Hallo De fiets had eerder geen problemen, dus ik weet dat het niets mechanisch is. Als hij helemaal koud is, gaat hij normaal aan en loopt hij stationair niet op. Als de fiets eenmaal warm is, ga je een ritje maken en kom je terug. Als ik hem uitzet en weer aanzet. Het zal stijgen tot 5k, houd het een seconde vast en laat het weer zakken. Hoe koeler de fiets is, hoe minder hij het doet. Ik heb ook gezocht en dit is wat een andere winkel terug schreef. "een van de FTECU-bestanden voor de ECU die eindigt op -60 heeft een fout voor de inactieve opwarming. Ik heb exact hetzelfde probleem gehad op 3 verschillende R6's tijdens het testen van het bestand."

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Wat is het onderdeelnummer van je ECU? Heeft u ook dezelfde staat met het voorraaddossier? Groeten

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Ok, dus ik heb de ECT vs RPM Idle-snelheidskaart voor Warmup / Base Idle bekeken en ze zijn absoluut veel hoger dan de rest van de kaarten. Mijn suggestie zou zijn om de celwaarden van de Warmup/Base Idle Map van de 13S-8591A-20 (VS) onbeperkte kaart te kopiëren naar de -60 (algemene) kaart en dat zal hoogstwaarschijnlijk uw probleem oplossen. Ze kopiëren op dit moment niet precies, dus het kan zijn dat u ze handmatig moet aanpassen. Probeer het uit en laat me weten hoe het gaat. Groeten

  • rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Berichten: 21Verified User

    Goede deal, dat zal ik doen. Dank u. Ik hoop dat dit de problemen oplost

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Geen probleem. Laat me weten hoe het gaat. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.