Helpforum

Comments

  • Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Hallo daar, dus ik heb 16 fz09, alles is tot voor kort perfect en er is al enige tijd niets veranderd. Onlangs heb ik een "live-monitor" het bestand opgeslagen en naar de ecu geschreven. Ik dacht dat dit zou helpen om de nauwkeurigheid van het automatisch afstemmen te verbeteren. Toen ik naar mijn werk reed, merkte ik een soort golfslag op, geen ruwe golfslag, maar merkbaar bij het vasthouden van een constante gasklep bij lage en hoge snelheden. Dus ik probeerde opnieuw te flashen met het originele fz09 onbeperkte bestand en het doet nog steeds hetzelfde. Ook lijkt het inactief een beetje onstabiel Bedankt voor alle hulp

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Geef ons meer informatie over uw procedure voor het opslaan van de live monitortrims en het opslaan / schrijven van dat bestand naar uw ECU.

  • gsbeadle@msn.comgsbeadle@msn.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb geprobeerd een aantal instellingen bij te werken en de ECU te schrijven, maar ik krijg steeds een foutmelding waarin staat: "Geen geregistreerde ECU gevonden ...". Moet ik iets anders doen?

  • gsbeadle@msn.comgsbeadle@msn.com Berichten: 2Verified User
    bewerkt July 2020

    Dus na nog een paar pogingen wordt de ecu nu herkend, maar een minuut of twee in de schrijfsequentie krijg ik een bericht dat luidt: "Status: mislukt: variabelen analyseren ..."

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zie dat je gisteren met succes de ECU hebt geflitst. Ben je nu klaar om te gaan? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.