Tukifoorumi

Lataa/jaa ECU-tiedostoja

matbol8@gmail.commatbol8@gmail.com Viestejä: 8Verified User

Hei Kuinka jaan omat ECU-tiedostoni? Voin tallentaa sen vain tietokoneelleni. Ja jos napsautan Tallenna tiliini, se kertoo minulle "Onnistui", mutta en löydä sitä tiedostonhallinnasta. Voiko joku auttaa minua? Kiitos

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kun tallennat tiedoston tilillesi, se tallentaa sen yksityisiin tiedostoihisi tiedostonhallinnan "oma tili" -välilehdellä. Etkö tiedä miten pääset tiedostonhallintaan? Napsauta avointa välilehteä ja valitse tiedostohallinta. Kun löydät tiedoston yksityisten tiedostojesi alta, napsauta sitä hiiren kakkospainikkeella ja valitse sitten Siirrä julkisiin tiedostoihin. Kiitos, Jason A.

  • matbol8@gmail.commatbol8@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Hei, tämä on ongelma.. se ei näytä tililläni yhtään tiedostoa edes viiden tallennusyrityksen jälkeen :/ Mitä minun pitäisi tehdä? Poista ja asenna ohjelmisto uudelleen? Matthias B.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, voin tallentaa tiedostoja tililleni hienosti ja siirtää ne julkisina tiedostoina. Ehkä teet jotain väärin tässä prosessissa. Voitko lähettää minulle videon sähköpostitse, jos yrität tehdä tätä? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.