Helpforum

Twee licenties verbruikt op dezelfde ECU

MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

Ik heb de ECU doorgespoeld met de licentie van [D37AB854]. Toen ik dezelfde ECU opnieuw doorspoelde, werden meer licenties [0CB542CD] verbruikt. Kan ik mijn licentie terugkrijgen?

tagged:

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ja, ik heb licentie 0CB542CD voor u gereset. Bedankt, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

    Het probleem deed zich weer voor in een andere ECU. Ik heb de ECU doorgespoeld met de licentie van [CEF53E22]. Toen ik dezelfde ECU opnieuw spoelde, waren er meer licenties [EFCBCDA8] verbruikt. Kan ik mijn rijbewijs terugkrijgen?

  • MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

    doorYXgOFM2RaHL

  • MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

    Daarna werd [07482C39] verder gebruikt in dezelfde ECU. Deze ene ECU heeft [CEF53E22][EFCBCDA8][07482C39] Er zijn drie licenties gebruikt. Is het mogelijk om te herstellen?

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Als u voortdurend om een licentie wordt gevraagd, is er iets mis 90%. Soms is het een hardwarefout aan uw kant. Controleer eerst uw hardware om er zeker van te zijn dat deze correct werkt en dat de draden goed op hun plaats zitten en niet kapot zijn. Controleer bij bench-flashing of uw voeding werkt. Zorg ervoor dat u hetzelfde bestand flasht dat overeenkomt met uw ecu-onderdeelnummer. Als u flasht met een bestand dat niet overeenkomt met uw onderdeelnummer, kan het u vragen een licentie aan te schaffen, en u vervolgens vragen om opnieuw te kopen wanneer u het juiste bestand flasht bestand dat overeenkomt.

  • MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

    bedankt voor het advies. De laatste flash was succesvol, [07482C39] is succesvol geschreven en de ECU werkt normaal. [CEF53E22] en [EFCBCDA8] zijn overschreven en zijn niet langer beschikbaar. Ik zou het op prijs stellen als u de gebruiksstatus van mijn licentie zou kunnen controleren.

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Zal ik doen

  • MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

    Wat denk je na deze kwestie?

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User
    bewerkt April 15

    Ik heb gekeken naar alle licenties die u opsomt en naar de tijdsbestekken waarin de dingen zijn gebeurd, en ik weet niet zeker wat er precies aan de hand is. Wanneer u een ander exemplaar ontvangt, kunt u een e-mail sturen naar sales@ftecu.com met een schermafdruk van het bericht dat op het scherm wordt weergegeven, zodat ik het probleem kan oplossen.

  • MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

    Bedankt Todd. Ik kan u echter de schermafdruk van het door u gevraagde foutscherm niet sturen. Dit komt omdat de oude licentie [CEF53E22] en [EFCBCDA8] zijn overschreven door de nieuwe licentie [07482C39] zonder dat er fouten zijn opgetreden.

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Begrijp, dit is voor de volgende keer dat u een probleem ondervindt. Maak een foto en stuur deze naar sales@ftecu.com

Meld je aan of registreer je om te reageren.