Supportforum

Misslyckad läsning

marvinramirez316@gmail.commarvinramirez316@gmail.com Inlägg: 7Verified User
Hej. 

 Jag har ett fel med vår racercykel, licensen i skrivprocessen misslyckades, efter att ha försökt skriva igen känner den inte igen licensen och detta efter aktivering av autotunnern. 

 Jag vet inte vad som händer men detta har upprepats flera gånger i mitt fall, jag förstår inte varför det händer? 


kommentarer

  • marvinramirez316@gmail.commarvinramirez316@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Hej hjälp min

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag var tvungen att återställa din licens, försök att blinka igen. Denna ECU kommer inte att avläsas när licensen är ett misslyckat tillstånd. Tack, Jason A.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Inlägg: 11Verified User


    Hej Jason. Jag har samma problem. Och när man försöker läsa till ECU står det "No Available Licens". det är ungefär 3 år sedan jag senast flashade min ECU, kan du hjälpa?

  • kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Inlägg: 25Verified User
    redigerad August 2022

    Jag har också det här problemet, min cykel var blixtjusterad av en tidigare ägare, och vid köp av en ftecu-tekniker sa att det var allt jag behöver att få ett nytt ftecu-kit och USB-kabel, även om den var registrerad hos en tidigare ägare. Jag skrev e-postadressen som dök upp för att be personen att överföra till min e-postadress, nyss. Men jag hade intrycket att allt skulle börja fungera med nytt kit. Mitt mål är att säkerhetskopiera nuvarande ecu-tillstånd. Flash obegränsad för 2016 R1M ecu 2CR-8591A-60(US) och aktivera auto-blipper och 1 eller 2 andra saker. Skulle du kunna överföra ecu-licensen till mitt nya ecu Flash Tune ECU-kit, utan gammal användarbehörighet. Tack

  • kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Inlägg: 25Verified User

    Svaret jag fick är NEJ!

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Inlägg: 178Staff User

    Jag är ledsen att vi inte kan överföra utan de tidigare ägarnas tillstånd eftersom de kan ha proprietär information på kartan. Om de inte kommer att överföra licensen till dig kan du skriva om den.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.