Helpforum

Licentie koppelen aan ECU

kyle_blakely5@hotmail.comkyle_blakely5@hotmail.com Berichten: 5Verified User

Hallo allemaal. Ik kocht een tweede zijharnas en rijbewijs voor een B-fiets. Ik weet niet zeker welke stappen nodig zijn om mijn nieuwe rijbewijs op de tweede fiets te krijgen? De USB-kabel kan op beide fietsen correct worden gebruikt? Ik heb er niet één nodig voor elke fiets?

Comments

  • kyle_blakely5@hotmail.comkyle_blakely5@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Flits werkte. Het duurde maar een paar uur voordat de communicatie werkte. Moest de volgorde van bewerkingen wijzigen. nu Fiets loopt niet goed. Gaat direct aan en uit? Wat denk jij. Ik moet nu codes ophalen.

  • kyle_blakely5@hotmail.comkyle_blakely5@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Oké, alle codes zijn verdwenen behalve 39. Ecu-communicatiefout. FI / KTRC heeft iemand dit al opgelost?

  • kyle_blakely5@hotmail.comkyle_blakely5@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Akkoord. Van nul begonnen. Heb de flitser aan het werk. Fiets loopt. Geen check engine lampjes. maar als ik probeer de kaart aan te passen en iets van de onbeperkte kaart uit te schakelen. Het gooit een ecu-foutcode 39. misschien is het een stap die ik mis?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Met welke fiets werk je? Wat is je ECU onderdeelnummer? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.