Tukifoorumi

Ammatillinen lisenssi

ericksanchez64fullgas@gmail.comericksanchez64fullgas@gmail.com Viestejä: 7Verified User
sisään R6

Haluan ostaa ammattiluvan ecuuni, kuinka voin ostaa sen, jaan arnessini meenmotorsportin kanssa, vilkutan jo ecua polkupyörälläni

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mikä vuosi R6 sinulla on? Millä tilillä käytät polkupyörääsi? Kiitos, Jason A.

  • ericksanchez64fullgas@gmail.comericksanchez64fullgas@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    R6 on 2017 ja tili on ameen@meenmotorsports.com

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, voin lähettää sinulle sähköpostitse erikoistilauksen kilpailusta Race Team -lisenssistä. Millä tilillä haluat maksaa? Kiitos, Jason A.

  • ericksanchez64fullgas@gmail.comericksanchez64fullgas@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    HELLO Jason Haluaisin maksaa sen tilillä ameen @ meenmotorsports Haluan kysyä sinulta, voitko vilkuttaa jo vilkutettua ecu -korttia. terveisiä Erick Sanchez

  • ericksanchez64fullgas@gmail.comericksanchez64fullgas@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Lähetä minulle ericksanchez64fullgas@gmail.com erikoislasku maksun suorittamiseksi paypal- tai amex -terveisin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetin sinulle laskun sähköpostitse. Kerro minulle, jos et saa sitä. Kiitos, Jason A.

  • ericksanchez64fullgas@gmail.comericksanchez64fullgas@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    HELLO JASON MULLA ON ECU, ETTÄ JO OLEN JÄLKEINEN No. 2316C59E -LISENSSI, ERICK S

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei Jason! Luuletko, että voin päivittää lisenssin ammattilaiseksi? Vai pitääkö minun ostaa uusi? En tarvitse laitteistoa, vain lisenssin kaikkien pro -ominaisuuksien avaamiseksi. Kiitos! Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kyllä, voin laskuttaa sinulle vain ammattilisenssin, jos haluat. Pro -lisenssi on $1000. Ilmoita minulle, jos haluat minun lähettävän laskun. Kiitos, Jason A.

  • Hei Jason, ostin ammattilisenssin ameen-tililtä, vain kun haluan käyttää sitä, se sanoo, että ei ole lisenssiä, voit auttaa minua, tervehdys erick sanchez

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Lisenssi näyttää saatavilla edelleen ja käyttämättöminä. Voitko lähettää minulle sähköpostia tämän foorumin sijaan? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.