Supportforum

flash init problem, bland andra

hakade på cykelsidans sele, kunde blinka första gången inga problem. andra gången fortsatte jag att säga varningen "sele, nyckel till på", medan jag hade både selen och cykeln påslagen. körde hjälpdiagnostiken, alltid få koder 0, 20, 30, 6 och 36. så det är inte ett problem. sedan slumpmässigt gör selen anslutning på andra blixt från ingenstans. tredje gången jag försöker blinka får jag "ingen ecu hittades, vill köpa en licens"? kontrollerade mina kontakter igen till ecu, ledningar anslutna ordentligt. strömmen läser .03 mellan röda och svarta ledningar, kontrollerade dem igen, till och med kopplade direkt till det negativa på batteriet. Jag vet att flashinitiativet måste återställas, men den här saken orsakade problem långt innan dess. Det här är inte en mycket bra första dag med denna produkt. extremt besviken.

kommentarer

  • beaugraves42@yahoo.combeaugraves42@yahoo.com Inlägg: 3Verified User

    faktiskt, inte ens säker på om jag behöver skicka e-post till personalen direkt, eller om det är tillräckligt att publicera här. för jag är ganska säker på att den här saken kommer att bli problematisk härifrån.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Gränssnittstestet på programvaran berättar inte allt. Vilken cykel är den här selen installerad på?

  • beaugraves42@yahoo.combeaugraves42@yahoo.com Inlägg: 3Verified User

    En 2011 gsxr750. Behöver du ecu-serienummer?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Försök att blinka igen, snälla. Tack.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.