Tukifoorumi

muun muassa flash init -ongelma

beaugraves42@yahoo.combeaugraves42@yahoo.com Viestejä: 3Verified User

koukussa pyörän sivuvaljaat, pystyi vilkkumaan ensimmäistä kertaa ei ongelmaa. toisen kerran, kerroin minulle jatkuvasti "valjaat, avain päälle" -varoituksen, kun minulla oli sekä valjaat että pyörä päällä. juoksi ohjadiagnostiikan, hanki aina koodit 0, 20, 30, 6 ja 36. joten se ei ole ongelma. sitten valjaat muodostavat satunnaisesti yhteyden toiseen välähdykseen tyhjästä. kolmannen kerran yritän vilkkua, saan ilmoituksen "ei ecua löydy, haluatko ostaa lisenssin"? tarkistin kontaktini uudelleen ecuun, johdot kytketty oikein. virta lukee 0,03 punaisen ja mustan johtimen välillä, tarkisti ne uudelleen, jopa johdotettiin suoraan akun negatiiviseen. Tiedän, että flash-init on nollattava, mutta tämä asia aiheutti ongelmia hyvissä ajoin ennen sitä. Tämä ei ole kovin hyvä ensimmäinen päivä tämän tuotteen kanssa. erittäin pettynyt.

Kommentit

  • beaugraves42@yahoo.combeaugraves42@yahoo.com Viestejä: 3Verified User

    itse asiassa, en edes varma, tarvitseeko minun lähettää sähköpostia henkilökunnalle suoraan vai riittääkö lähettäminen tänne. koska olen melko varma, että tämä asia tulee olemaan ongelmallinen tästä eteenpäin.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Ohjelmiston käyttöliittymätesti ei kerro sinulle kaikkea. Mihin pyörään tämä valjaat on asennettu?

  • beaugraves42@yahoo.combeaugraves42@yahoo.com Viestejä: 3Verified User

    A 2011 gsxr750. Tarvitsetko ecu-sarjanumeron?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Yritä vilkkua uudelleen, kiitos. Kiitos.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.