Tukifoorumi

Ongelma nopean siirtäjän mt07 kanssa

124»

Kommentit

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Hei, onko tästä asiasta päivityksiä? Olen edessään sama ongelma. B34-8591A-00 ecua 2017 MT07: ssä (EU-Romaniasta), vilkkuu 15-17 MT07 B34-8591A-00 (EU) Rajoittamaton, aktivoi QS: n ja olen edessä saman moottorin katkaisun kanssa vaihdettaessa yllä olevia vaihteita minimi RPM QS: n käyttöön. Näen nyt, että tätä ongelmaa on korostettu jo jonkin aikaa, mikä on vähän pettymys ...

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Viestejä: 19Verified User

    Yhdyn kaikkien pyyntöön ... Minulla on QS B34-8591A-00 ECU: lla 2018 MT07: llä, joka ei toimi hyvin 1,2: llä ja 3: lla vaihteella. . moottorin vaste katkaistaan vaihtaessa. ja se ei tunnu lainkaan synkronoituneelta eikä kokemus ole sitä mitä odotin. Toivon, että he ilmoittavat minulle ratkaisusta.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Ystävä Jason. Kysymys, milloin heillä on ratkaisu, ilmoittavatko he meille tällä foorumilla? Kuinka ilmoitat meille, että ratkaisu löytyi? Terveiset.

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Hei, aion myös yrittää vilkkua BU2-tiedoston ECU-laitteessa, mutta ensin haluan tarkistaa kanssasi, onko tämä asetusmuutos tapahtunut myös tapauksessasi välillä B34 ja BU2.


  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei ystävä. Asensin BU2: n, qs toimii hyvin, mutta pyörä ei toimi hyvin. Moottoripyörä alkaa hitaasti nopeudella 100 mailia tunnissa eikä ylitä 125 mailia tunnissa. Laadin videon sivulle 2

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Hei Martin, välkytin BU2-tiedoston ja se näyttää toimivan hyvin toistaiseksi. Kun minulla on aikaa, menen valtatielle testaamaan mitä olette havainneet.

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    @martin@bimet.net Menin tänään moottoritielle. Se on sama kuin pyörälläsi. Neljännen vaihteen kierrokset punaiseen viivaan saakka - ei merkkejä, 5. ja 6. vain noin 8k / min nopeudella. 5. vaihde max 115 mph, 6. vaihde max 125 mph. Otin tarpeeksi aikaa ja etäisyyttä tarkkailla tätä. Wi8HY29LJETXDPx0hsL5N2Jos on päivityksiä ongelman korjaamiseen?

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    Se kuulostaa mielestäni rajoitetulta A2-lisenssiepäyksiköltä, se on rajoitettu tiettyjen vaihteiden kierroksilla (6 ja / tai 5)

  • ThomasThomas Viestejä: 7Verified User

    Hei Minulla on sama ongelma pikakytkimen asentamisen jälkeen tänään. Pikavaihteessa pyörä vaihde, sitten pyörä kuolee, massiivinen moottorin rikkoutuminen. herää 1 sekunnin kuluttua, sitten täysi kaasu, jota seuraa ponnahdusikkunat ja otsatukka! Luota minuun; tämä on huono, se näyttää tyhmältä ja ei ole mitenkään lähellä kuinka todellisen pikavaihtajan tulisi toimia! Tämä on enemmän kuin; "Kenguru-hidasiirtimen" asentaminen. Minulla on Active Tune + Quickshifter ECU: B34-8591A-00 Onko korjausta käynnissä?

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Viestejä: 19Verified User

    monilla ihmisillä, joilla on sama ongelma, ja näyttää siltä, että pitkän ajan kuluttua he eivät ole löytäneet lopullista ratkaisua .. mikä pettymys

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    @jason@ftecu.com @kento_ftecu Kaverit, voitko ilmoittaa meille tästä ongelmasta? Se on käsistä, yhä useammat ihmiset ostavat ei-toimivan tuotteen. Vinkki: Ehkä ilmoita asiakkaillesi, että tuote ei todellakaan toimi tällä hetkellä KAIKKIEN MT-07-mallien kanssa, kuten kerroin jo instagram-viestin alla, jossa poistit kommenttini, jossa paljastin kaikki valheet. Voitteko kertoa meille, miksi se kestää niin kauan, onko se työkyvyttömyys? Ehkä pyytää apua? Tällä hetkellä et ota asiakkaitasi kovin vakavasti ja vain hämmentää heitä yhä uudelleen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    David, Ongelmanratkaisun on tarkoitus julkaista seuraavassa päivityksessä. Mikä tapahtuu pian. En tee sosiaalista mediaamme, joten minulla ei ole aavistustakaan, mistä sinä puhut. Kysymys ei koske kaikkia MT07: eitä, vaan se on itse asiassa yhden mallin ECU-osanumero. Kiitos, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu November 2020

    Hei kaikki, B34-00-tiedosto on päivitetty käyttämään QS-versiota 1.1 nyt kuten BU2-10-tiedostossa. Aloita tuoreella upouudella tiedostolla Tuning Suite -ohjelmistosta ja ilmoita tuloksestani, jos tämä toimii tai ei. Kiitos, Jason A.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User


    @martin@bimet.net @willrc@free.fr @aigars.jankuns@gmail.com @mihaiweb@gmail.com @asesoriayproyectos17@gmail.com @Thomas Voisitteko ystävällisesti kokeilla uutta versiota ja kerro meille? Selvyyden vuoksi en ole yhteydessä FTecuun, mutta minulla on ystävä, jolla on tämä ecu ja joka on kiinnostunut QS: stä yli vuoden ajan, jota olemme nyt odottaneet. Kerro meille.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei. Poistin qs: n asennuksen ja myin pyörän veljelleni. Kyllästyin odottamaan. Yli puolitoista vuotta odottaa ratkaisua. Se on paljon.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei jason. Yritän veljeni kanssa avata ftecu-viritysohjelman, ja sähköpostiosoitteen ja salasanan kirjoittamisen jälkeen ohjelma ei avaudu. Se on estetty. Mitä voin tehdä? Kiitos

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, Yritä kirjautua sisään USB Datalink -kaapelilla, joka on kytketty tietokoneeseen. Tämä on tarpeen, kun kirjaudut sisään ensimmäisen kerran uuden ohjelmistopäivityksen jälkeen. Kiitos, Jason A.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    Hei @martin@bimet.net Pääsitkö testaamaan sitä sillä välin?

  • ThomasThomas Viestejä: 7Verified User

    Hei Jason Yritin uutta tiedostoa kuten ehdotit tänään. Tämä paheni. Edes koskematta vaihtovälineeseen, pyörä aloitti pomppimisliikkeet (moottori käynnistyy / sammuu / palaa / sammuu) sovelluksessa asetetulla "Minimikierrosluku" -arvolla saavutettiin, minkä jälkeen tarkista moottorin valot.


  • ThomasThomas Viestejä: 7Verified User

    Testasin pikavaihdeanturin yleismittarilla. Se näyttää hyvältä. Sulkee silmukan vaihdettaessa kuten pitäisi. Vain sulkemaan pois muut mahdolliset syyt; Onko nastojen oikeat johtosarja qs: stä (kuva), joka liitetään sivuvaljaisiin?


  • ThomasThomas Viestejä: 7Verified User

    Hei @jason@ftecu.com @kento_ftecu Martin ilmoitti tästä asiasta marraskuussa 2019 ja päätyi myymään polkupyöränsä tämän takia. Pyöräni on ollut sivutelineessä elokuun 2020 jälkeen tämän vuoksi. Muut tämän foorumin asiakkaat ovat ilmoittaneet samoista ongelmista, eikä sitä ole ratkaistu. Onko tämän asian ratkaisemisessa edistytty? Minulla on Active Tune + Quickshifter ECU: B34-8591A-00

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Thomas, QS-valjaasi näyttää oikealta. Johtojen on oltava menossa nastoihin A ja E. QS ei toiminut kummallakaan versiolla? QS ei myöskään toiminut minkään tiedoston kanssa? Mitä tiedostoja olet kokeillut? Kiitos, Jason A.

  • ThomasThomas Viestejä: 7Verified User

    Seurasin neuvojasi ja yritin vilkkua uudestaan tuoreella uudella tiedostolla. (B34-8591A-00 in Stock ECU Images -kansio) QS ei ole koskaan aikaisemmin toiminut. Versio ennen 4. marraskuuta oli ongelma: Pyörä 'kuoli' vaihdetta vaihdettaessa. Tuntui siltä, että sammuttaisit virta-avaimen pois päältä / päälle. Tämä versio: Kun kiihdytetään ja kierrosluku saavuttaa "Minimi kierrosluku", joka on asetettu qs: n minimikynnykseksi, pyörä kytkeytyy pois päältä / päälle / pois / päälle. Tämä tapahtuu edes koskematta vaihtajaan. Olen lähettänyt sinulle palautustiedoston pyynnön sähköpostiisi.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ok, vastaan sinulle sitten sähköpostitse. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.