Tukifoorumi

Bike-puolella vilkkuva perusasiat

Bike-Side -valaisimissa on aina kaksi avainosaa: DataLink: 6-nastainen tai 4-nastainen DataLink Bike-Side -valjaat: On olemassa valikoima 6-nastaisia ja 4-nastaisia valjaita, jotka soveltuvat hyvin pyu00f6ru00e4n ku00e4yttu00f6u00f6n. Jos haluat ottaa useita polkupyu00f6riu00e4, sinun on ostettava yksi tu00e4ysi sarjasi. Sieltu00e4 voit ostaa lisu00e4u00e4 polkupyu00f6ru00e4n puolella vilkkuvaa valjaat, jotka sopivat yhteen polkupyu00f6ru00e4n kanssa. Jos sinulla on kysyttu00e4vu00e4u00e4 siitu00e4, miku00e4 malli ku00e4yttu00e4u00e4 mitu00e4 tietolinkkiu00e4, pyu00f6ru00e4- tai penkkivaljaita. Valitse malli ja malli https://ftecu.com/: ssu00e4, jolloin luetellaan kunkin mallin kohteena olevat kohteet.

«1

Kommentit

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Minulla on vain pyöräilleni vilkkuva pakki. Yritetään käyttää tätä viestiä antaa minulle "Ongelma tämän rikkaan postin tekeminen". Sama asia monilla muilla langoilla. Kiitos. Neil

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä on kysymyksesi?

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Luulen väärin tätä säiettä. Odotin "aloitus" -tyyppistä asiaa ja kun näin virheen, ajattelin, että kierteessä oli ongelma. Luultavasti on kysyttävää, kun annan sen. Kiitos vastauksesta.

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Asennut asiat ja kirjoitettiin 2SC8591A-70 (US) ECU: han. Pyöräni on 2016 FJ09 Kanadan malli. Kaikki varastot. Etkö ole nähnyt kyseistä vuotta koskevia valintoja. Kirjoittaminen meni ok. Polkupyörä kulkee vaikka CEL: llä ja käynnistyy B-tilassa. Lue kierre oikeasta vuodesta ja tiedosto on liian myöhäistä. Ennen kuin teen mitään muuta, voitko antaa minulle suunnan, miten edetä? Kiitos.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Mikä on tarkka ECU-osanumero? Kiitos, Jason A.

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Hei, pahoillani viivästyksestä. Osanumero on 2SC-8591A-21.


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Hei Neil, Ole hyvä ja vilku 2015 FJ09 (US) -tiedostossa, jonka numero on ECU-numerosi kanssa täsmälleen (2SC-8591A-21), ja sinun pitäisi olla hyvä mennä. Kiitos, Kent

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Ei voinut vilkkua, kun sain lisenssin rajoituksen.

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Voimmeko palauttaa lisenssin?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2019

    Käyttöoikeuksessasi ei ole minkäänlaisia rajoituksia. Palauta ei ole tarpeen. Mitä virheilmoitusta saat?

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    'Tätä mallia varten ei ole lisenssejä. Haluatko ostaa uuden ecun lisenssin?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2019

    Syynä on se, että olet valinnut väärän tiedoston ECU: hun, joten nyt se ajattelee, että yrität välittää toisen väärän tiedoston. Muutimme lisenssin asetuksia (ei palautusta). Katso, toimiiko se nyt - muista vilkkua oikea osanumero ... kiitos.

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Kiitos. Tulee muutama päivä, ennen kuin saan mahdollisuuden. Kerron sinulle mitä tapahtuu.

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Hei, sain virheen, joka ei antanut minun vilkkua. Seuraava?


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu August 2019

    Lisenssisi on neitsyt tilassa, joten flash-prosessin vaiheissa on ongelma tai laitteistoon liittyvä ongelma. Sinun on noudatettava ohjeita huolellisesti. Kun kehote "sammuttaa" tulee esiin, sammutat avaimen (pyörän puolella) ja napsautat sitten OK; Älä napsauta OK ja katkaise virta, koska ECU ei ole valmis. Sama "virta päälle" -kehotteessa; sinun on odotettava, kunnes kehote tulee näkyviin, kytke sitten avain päälle ja napsauta sitten OK. Prosessin oikotieyritys johtaa virheisiin, koska ECU: n on oltava oikeassa tilassa kirjoittaakseen. Käytä diagnostiikkaohjelmistoa napsauttamalla Ohje> Testirajapinta. Kun näppäin ei ole käytössä, sulkeissa olevan numeron pitäisi olla joko 0, 10, 20 tai 30. # 1 on punainen johdin, # 2 on oranssi, # 4 on keltainen ja GND on musta. Jos saat kaksinumeroisen numeron, toinen numero osoittaa huonoa johtoyhteyttä. Esimerkki: 366 = 2 (oranssi) +4 (keltainen). Yksi numero osoittaa huono johdin. Kun avain on päällä, sinun pitäisi nähdä 6, 16, 26 tai 36. Jos saat 1, 3, 5 tai 7, sinulla on ongelma punaisella johdolla. 2 ilmaisee huonoa oranssin johdon yhteyttä, 4 osoittaa huonoa keltaista johtoa. 0 osoittaa, että ECU: n virransyöttö on huono; tarkista virta ja yhteinen kanta. Sinun tulisi myös testata valjaat. Irrota kansi (pala, joka näyttää kuudesta sylinteristä sidottuna) ja käytä pala turvakaapelia tai yleismittarijohtimia ja hyppää punainen ja oranssi johdot; Jos polttoainepumppu alkaa täyttää, sinulla on ongelma oranssin johtimen kanssa. Hyppää sitten punainen ja keltainen johdot; sama asia, jos polttoainepumppu käynnistyy, sinulla on huono keltainen johdinyhteys. Jos mitään ei tapahdu, tee jännitetarkistus samoilla kahdella yhdistelmällä; molempien tulisi lukea noin 5 V ja olla melko johdonmukaisia toistensa kanssa. Jos jokin lukee vähän, kyseisessä johdossa on ongelma (oranssi tai keltainen).

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Olin hyvin varovainen seuraamaan ohjeita ja menin näppäimen päälle tai pois päältä ennen kuin napsautin OK. Olen varma, että tein sen oikein. Diagnostiikkavälilehteä ei ole otettu käyttöön, joten en voi suorittaa sitä. Ohje-välilehdessä suoritin testirajapinnan. Avain pois - 30. Avain päälle - 36. Tarkistin myös valjaat hyppyjohtimella ja polttoainepumppu ei käynyt kummassakaan yhdistelmässä. Jännite oli 5,08 v molemmissa yhdistelmissä. Kun yrität kirjoittaa ensimmäisen ilmestyvän viestin, se on mukana. Seuraavat vaiheet?

    Seuraavat vaiheet?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Napsautat kyllä, koska olet määrittämässä lisenssisi ECU: lle.

  • engjay@shaw.caengjay@shaw.ca Viestejä: 11Verified User

    Menestys! Ainoa asia, jonka tein toisin, oli päivittää sähköpostini FT-paketin kautta. Sulkemisen yhteydessä tuli ilmoitus muokatun tiedoston tallentamisesta. Miksi sitä kysytään? Napsautin kyllä. Voitko antaa minulle vähän tietoa rajoittamattomasta tiedostosta ja voinko asentaa sen? Kiitos.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos olet muuttanut jotain vilkkuvassa tiedostossa ECU: ksi, se kysyy, haluatko tallentaa sen ohjelmistoon. Joten nyt, kun avaat virityspaketin, se on siellä vasemmalla olevassa tiedostovalikossa. Rajoittamattomassa tiedostossa on yleensä joitain muutoksia, jotka parantavat suorituskykyä ja ovat perusasetus pienemmille kytkettävissä oleville moduuleille, ja monet erilaisista moduuleista on esiasetettu niille moduuleille. Niin kauan kuin tiedostonumero vastaa ECU-osanumeroasi, sinulla ei pitäisi olla mitään ongelmia.

  • nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Minulla on helvetin aika saada punaiset / keltaiset / oranssit nastat koko ajan MT-10: een. Työnnän, kunnes johto taipuu, eikä se muodosta tarpeeksi yhteyttä ohjelmiston puhumaan ECU: n kanssa. Katsomalla liittimeen näen, että kaikki tehtaan nastat loistavat taskulampulla, mutta eivät 3 uutta. Onko vihjeitä tai työkaluja kuka tahansa voi ehdottaa?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Asetatko nastat puristuspuoli ylöspäin kohti ECU-liittimen lukituskielekettä? Ole hyvä ja lähetä joitain kuvia nastoista, jos voit.

  • nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com Viestejä: 6Verified User
    muokattu March 2021

    Olen, keltainen ja oranssi tunkeutuvat sisään, mutta ne vetävät melko helposti takaisin. Punainen on löysä, mutta mielestäni vain kulman ja muiden johtojen takia en voi työntää sitä niin pitkälle. Tiedän, että sarjakaapeleiden valmistuksessa on aiemmin muovisia tapin liittimiä, mutta löytää yksi niistä, jotka asettavat ympärille, ei ole niin yleistä kuin se oli. Työssä tällä hetkellä kuitenkin ja Korean aikavyöhyke, joten kaverit saattavat nukkua, kun saan valokuvia.

  • nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com Viestejä: 6Verified User
    muokattu March 2021

    Ohjeiden lukeminen on olennaista, en huomannut, että molemmissa ECU: n liittimissä oli valkoiset 'lukituksen vapauttavat' kielekkeet nastoille, ja tosiaan olin kadottanut kyseisen osan asennuksesta.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, ohjeiden lukeminen on välttämätöntä onnistuneelle asennukselle. 😉

  • desjardin149@gmail.comdesjardin149@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Kysymys? Sain juuri valmiiksi valjaiden asentamisen ja kun menin kirjoittamaan ecuun, se tuli kirjoitusyritykseen epäonnistui Ei vastausta, joten suoritin käyttöliittymätestin ja virran ollessa pois päältä sain 21 ja 31, sitten kun avain päälle, se keksi 25 & 35. Nyt kun pelaan datakaapelilla, numerot hyppäävät eteenpäin numeroilla 4, 25, 35. Vaihdoin donglen kannettavaksi ja myös kannettavassa tietokoneessa käyttämäni portin, ja se keksi täsmälleen samat numerot. nyt en liikuta johtoja valjaissa, joten voisiko datakaapeli olla huono?

    2006 BMW K1200S

    2019 ZX-6R

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Se on pyöräsi valjaat, joita ei ole kytketty oikein. Oikeat numerot ovat 0,10,20,30 avaimen ollessa pois päältä ja 6,16,26,36 avaimen ollessa päällä. Numeroidesi mukaan näyttää siltä, että sinulla on ongelma polkupyörän valjaiden punaisella johdolla. Palaa takaisin asennustasi. Haluat olla varma, että tapit ovat täysin paikallaan, oikeassa asennossa ja tapit oikeassa asennossa. Kiitos, Jason A.

  • desjardin149@gmail.comdesjardin149@gmail.com Viestejä: 6Verified User
    muokattu August 2021

    Olen vilkkunut osakekartassa ja yritin tänään piirtää RAJOITTAMATTOMAN TIEDOSTON JA SANOO, ETTÄ EKUA EI OLE UUDELLEENJÄRJESTETTY JA KYSYTY, JOS HALUAN OSTAA LISENSSIN. Helvetti, en halua ostaa toista, koska kaapelia ja kannettavaa tietokonetta ei ole koskaan liitetty mihinkään muuhun kuin tähän pyörään. Olen yrittänyt kaksi päivää ajatellen, että se on jotain minun puolestani. Auttakaa[

    2006 BMW K1200S

    2019 ZX-6R

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tämä voi hyvin näyttää siltä, että sinulla on jotain. Lisenssi on edelleen vahvistetussa tilassa, joten sen pitäisi silti tunnistaa vilkkunut ECU. Ainoa syy siihen ei ollut, jos kyseessä oli uusi ECU tai laitteistoyhteysongelma. Testaa polkupyörän valjaat uudelleen ja katsotaan mitä numeroita on tulossa. Kiitos, Jason A.

  • desjardin149@gmail.comdesjardin149@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Yritän tehdä laitteistotestiä ja siellä sanotaan, että siellä on tunnistamaton USB -laite. Nyt viimeisen kiinnostuneen mainoksen lukemisen jälkeen olen poistanut PC V: n ja automaattisen virittimen pyörältä, jonka ei olisi pitänyt vaikuttaa

    2006 BMW K1200S

    2019 ZX-6R

  • desjardin149@gmail.comdesjardin149@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    No nyt olen palannut laitteistotestin 6, 16, 36 kohtaan, joten aion vetää valjaat ja tehdä pistokkeet uudelleen ja luulen sitten, mihin se menee

    2006 BMW K1200S

    2019 ZX-6R

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.