Forum wsparcia

Gsxr1000 2018 z pełnym wydechem chciał używać bez ograniczeń, ale mapy paliwowe wydają się nietknięte.

RoninRonin Posty: 9Verified User
edytowano March 2021 w GSXR 1000

Witam, jestem nowy w strojeniu i uczę się w locie, dobrze przyjrzałem się plikom ograniczonym vs nieograniczonym zauważyłem, że różnice były tylko w ustawieniach zapłonu, ETV i ECU jak w wentylatorach, czujniku o2, zaworach wydechowych itd ... ale nie zauważyłem żadnej różnicy w mapach paliwa, więc wybacz mój brak wiedzy, ale z mojego zrozumienia, że wybór roweru lub dodanie pełnego wydechu sprawi, że rower będzie bardzo chudy i sprawi, że będzie bardziej bogaty lub zrównoważony W tym celu trzeba dotknąć map paliwowych tps, więc dlaczego nieograniczone mapy wszystkie z nich dla gsxr1000 2017+ mapy paliwowe nietknięte jako ograniczone (zapas)? uważam, że nieograniczone mapy są zbalansowane w A / F i gotowe do użycia dla prawie wszystkich nagłówków na rynku wtórnym, mam nadzieję, że nauczę się od was więcej iz góry dziękuję.

Tagged:

Komentarze

  • SMFreakSMFreak Posty: 18Verified User

    Masz to poprawnie. Możesz zaimportować mapę paliwową do komputera PC lub Bazzaz bez ograniczeń, a tym samym zmienić sposób tankowania.

  • RoninRonin Posty: 9Verified User
    edytowano March 2021

    @SMFreak dziękuję, rozumiem to teraz, ale wszelkie powody, dla których mapy paliwowe pozostawiły zapas na nieograniczonych mapach dla gsxr1000 2017+, ponieważ zauważyłem, że mapy paliwowe zostały zmienione na (cbr1000 2017) bez ograniczeń, mam na myśli, że to dlatego, że gsxr działa trochę bogato fabryki i nie był potrzebny, czy też został na stanie, aby ludzie mogli go edytować na hamowni? z tego, co rozumiem, nieograniczone mapy są gotowe do użycia dla roweru z pełnym wydechem, stosunek A / F będzie na nich sprawiedliwy, więc z Suzuki trochę mnie to dezorientuje, ponieważ mapy paliwa pozostały nietknięte.

  • SMFreakSMFreak Posty: 18Verified User
    edytowano March 2021