פורום תמיכה

Gsxr1000 2018 עם פליטה מלאה רצה להשתמש ללא הגבלה אך נראה שמפות דלק לא נגועות.

RoninRonin הודעות: 9Verified User
נערך March 2021 in GSXR 1000

שלום, אני חדש בכוונון ואני לומד על לטוס כאשר בחנתי היטב את הקבצים המוגבלים לעומת הלא מוגבלים שמתי לב שההבדלים היו רק בהגדרות הצתה, ETV ו- ECU כמו במאווררים, חיישן o2, שסתומי פליטה וכו '.... אבל לא הבחנתי בהבדל במפות הדלק אז תסלחו על חוסר הידע שלי אבל מהבנתי שהחלטה על האופניים או הוספת פליטה מלאה יהפכו את האופניים לרזים מאוד ולהפוך אותם לעשירים יותר או מאוזנים צריך לגעת במפות הדלק tps בשביל זה, אז מדוע המפות הבלתי מוגבלות כולן עבור gsxr1000 2017+ מפות הדלק ללא פגע כמוגבלות (מלאי)? מחשבות מפות בלתי מוגבלות מאוזנות ב- A / F ומוכנות לשימוש כמעט לכל כותרות ה- aftermarket, אני מקווה ללמוד מכם עוד ולהודות לכם מראש.

שתייגת:

הערות

  • SMFreakSMFreak הודעות: 18Verified User

    הבנתם נכון. אתה יכול לייבא איזשהו מפת דלקים למחשב או Bazaz ללא הגבלה ובכך לשנות תדלוק.

  • RoninRonin הודעות: 9Verified User
    נערך March 2021

    @SMFreak תודה אני מקבל את זה עכשיו אבל כל הסיבות מדוע מפות דלק השאירו מלאי במפות בלתי מוגבלות עבור gsxr1000 2017+ מכיוון ששמתי לב למפות הדלק השתנו (cbr1000 2017) ללא הגבלה כדוגמה, זאת אומרת בגלל ש- gsxr פועל קצת עשיר של המפעל וזה לא היה נחוץ או שזה הושאר מלאי לאנשים לערוך אותו על dyno? על פי מה שאני מבין המפות הבלתי מוגבלות מוכנות לשימוש לאופניים עם פליטה מלאה יחס ה- A / F יהיה הוגן עליהם, כך שעם הסוזוקי זה קצת מבלבל אותי כשמפות דלק לא נוגעות.

  • SMFreakSMFreak הודעות: 18Verified User
    נערך March 2021
    • אם אתה שואל אותי אני רואה בזה שני דברים שונים. האפשרות להסיר את כל המגבלות הללו היא דבר אחד ודבר אחר מתדלק. תדלוק תלוי גם במערכת בה אתה משתמש. האמת שגם עבור מודל האיחוד האירופי שלי 2020 לא בטוח לגבי יחס A / F באמצעות מפה בלתי מוגבלת עם מערכת אקרה מלאה, אבל הכנתי כמה מפות בלתי מוגבלות עם מפות מחשב ומיזום מיובאות (ניתן לשנות TPS לעומת RPM). במוקדם או במאוחר אעלה אותם ל- ECU ואנסה. עבור GSXR אם ראית שיש מפת מערכת מלאה של Graves Motorsport של צד שלישי, שם מכוונת התדלוק, זה מיועד לממשק ארה"ב. אם אתה רוצה מפה מכוונת לאופניים שלך באמצעות FTECU יהיה בסדר למצוא כלומר טיונר PC כדי שיוכל להתחבר באופן זמני ל- PC5 כדי לכוון ולהתאים אותו. לאחר מכוון כוונון הסר את PC5 ויכול לתת לך קובץ pvm לייבוא למפה ללא הגבלה של FTECU שלך. חשבתי על זה גם עבור האופניים שלי. באתר PC אתה יכול לקחת מנגינות אלה עבור לייבא מוגבלים: 20-050-002 מערכת מלאה
    • יושימורה אלפא T במלאי או נלווה מסנן אוויר
    • 20-050-003 לניירות פליטה מלא חינמון חץ
    • או נלווה מסנן אוויר
    • M20-050- 001
    • פליטה מלאי, מסנן אוויר מלאי

    Maybe somebody from FTECU support can tell us if they know it where we are with AF ratio using just unrestricted map with stock fuelling on byke with full system and more flow air filter as example. If we are lean there is a risk of damaging engine.

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    תדלוק בין מלאי ללא הגבלה אינו זהה, אחוזי המזרק המשניים הם כולם שונים.

  • SMFreakSMFreak הודעות: 18Verified User

    האם ההבדל הזה אליו אתה מתכוון, החל מ- 13400 סל"ד למזרק משני?


  • RoninRonin הודעות: 9Verified User
    • @SMFreak כן חשבתי כמוכם כמו הורדתי:
    • 20-050-002
    • יושימורה אלפא T מלא צילומים של המערכת או נלווים מסנן אוויר
    • 20-050-003 לניירות פליטה חינמון מלא חץ
    • או נלווים מסנן אוויר
    • M20-050 -001
    • פליטה של מלאי, מסנן אוויר מלאי
    • שמרתי אותם על שולחן העבודה שלי לפני כמה שבועות למקרה או כהפניה. @kento_ftecu שמתי לב לשינוי עם מזרקים משניים אז מהבנתי זו השיטה שלך לעשיר את האופניים? אם כן אז מדוע זה מתחיל מ 13400 סל"ד שבו אנשים לא משייטים באותה מהירות / סל"ד?
  • SMFreakSMFreak הודעות: 18Verified User

    החשוב ביותר הוא לאחר מצבי פליטה ואוויר (פליטה מלאה עם O2 ו- EXCVA הוסרו) ומסנן אוויר עם CFM גבוה יותר לא להיות רזה עם מפה ללא הגבלה על מנת לחסוך במנוע. עדיף להיות בצד עשיר מאשר רזה. עם זאת, הגישה הטובה ביותר היא מנגינה של AFR ...

  • RoninRonin הודעות: 9Verified User
    נערך March 2021

    @SMFreak כן, אז לא בטוח למה הם ערכו תזמון הצתה, מזרק משני, בלימת מנוע והתעלמו ממפות דלק.

    כפי שאתה רואה כאן בריקים לא אוהבים לגעת בהצתה אלא אם האופניים משתמשים בניטרו או טורבו כמו ערוכים בכבדות, מה שחולה לעשות הוא להשתמש במפה בלתי מוגבלת אך להחזיר את תזמון ההצתה למלאי, להשאיר מזרקים משניים ובלימת מנוע כפי שהשתנה על ידי FTecu ( רוצה לנסות את זה) ואז להעלות מפת דלק מ- PC5 ולקרוא לזה יום.

  • SMFreakSMFreak הודעות: 18Verified User

    בואו ננסה לשמוע מהתמיכה כאמור בשרשור אחר מפה זו מיועדת למערכת מלאה, אם התדלוק נשמר כמלאי האם יש לזה השפעה שלילית על המנוע (כלומר להיות רזה) וכיצד להיות בטוחים במפה זו יש לנו ביצועים מקסימליים מ- byke? האם אתה ממליץ על כוונון דלק על פני אי הגבלה ואיזו גישה אתה מציע שכן מכוונים בדרך כלל לא יכולים לכוון ECU ישירות, אלא מכשיר כלשהו של צד שלישי כמו PC, Bazaz וכו '. תודה

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי חבר'ה, כל הקבצים הבלתי מוגבלים שלנו בנויים מאופניים שיש לנו על השושלת שלנו כאן או על ידי מפתח חוץ שלנו בחנות שלהם. אנו עושים זאת על מנת שנוודא שאנו מציעים קובץ טוב לציבור. מצאנו שכאן תדלוק המניות עבד הכי טוב כקובץ כללי לעבודה עם מותגי פליטה שונים. עכשיו רק בגלל שתדלוק המניות עובד בסדר מבחינתנו כאן, זה לא אומר שהוא יעבוד נהדר באזור שלך. אנו ממוקמים באורנג ', קליפורניה, בה אנו צודקים בגובה פני הים ללא מעט לחות. האקלים באזורכם עשוי להיות שונה לחלוטין משלנו. הדרך היחידה שתוכל להשיג אי פעם ביצועים מקסימליים מהאופניים שלך היא עם מנגינה דינו באזור שאליו אתה רוכב על האופניים, או עם יחידת ActiveTune לתדלוק. כרגע איננו מציעים ערכת ActiveTune לאופניים אלה. יש כל כך הרבה הבדל מינורי בכל המנועים והגדרות השינוי שאין קובץ "one size fits all" לביצועים מקסימליים. בטח שתוכלו להשתמש בקובץ שלנו והאופניים שלכם יתפקדו בצורה דרסטית יותר מהמלאי בגלל המהירות שהוסרה והמגבלות מבוססות הציוד, אך הביצועים המקסימליים תמיד צריכים להיות ממנגינת דינו. העלאת קובץ PC5 היא בדרך כלל הדרך הטובה ביותר להתחיל במפת דלק בסיסית לאופניים שלך. עם זאת, זכור כי מפת תדלוק הבנויה סביב ECU מלאי בדרך כלל לא תועיל לך. עדיף להעלות מפת דלק PC5 המבוססת על ECU שכבר הבזיק. במצבנו נראה שהאופניים האלה אוהבים תדלוק מלאי למפת בסיס טובה לכל מטרה. רק זכור שזה יכול להיות לא זהה גם למצבך. תודה, ג'ייסון א.

  • SMFreakSMFreak הודעות: 18Verified User

    @jason@ftecu.com אוקי נאמר שמפה בלתי מוגבלת מיועדת להגדרת מערכת פליטה מלאה עם O2 מוסר או לפחות מושבת. פירוש הדבר כי ה- Byke שלך ב- Dyno או מפתח צד שלישי היה בעל הגדרה זו ושימוש במפה בלתי מוגבלת עם תדלוק מלאי הראה תדלוק נכון מבחינת AFR ונקודת התחלה טובה. אין חשש לתדלוק מלאי והשינויים הללו יהיו רזים ופוגעים במנוע? האם הבנתי את זה נכון? לייבוא PC5 מה שאמרת בפסקה האחרונה לעיל הייעוץ שלך הוא לייבא PC5 מעל ECU מהבהב כבר עם מפה בלתי מוגבלת ולא מעל מפת המניות? מנקודת המבט שלי זה מובן מאליו. אנא אשר. בטוח שהאפשרות הטובה ביותר היא טיונר מקומי ב- Dyno עם יחידת PC5 מותקנת זמנית רק כדי ליצור מפה נכונה שתינתן כקובץ לייבוא ללא הגבלה על תוכנת FlashTune. ככה אני מבין את הדברים.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, זה נכון. זה גם נכון. אתה יכול לשים את מפת הדלק של המחשב במלאי או בקובץ בלתי מוגבל. הנקודה היחידה שהעליתי היא על אופן יצירת קובצי התדלוק למחשבים אישיים. הם לא תמיד עשויים באמצעות ECU מהבהב ולכן יתכנו כמה הבדלים קלים בין מפת דלק על ECU מלאי לבין מפת דלק ב- ECU ללא הגבלה. תודה, ג'ייסון א.

  • SMFreakSMFreak הודעות: 18Verified User

    תודה לך ג'ייסון. טוב לדעת שזה לא כל כך נורא להפעיל תדלוק מלאי עם מפה בלתי מוגבלת שלרוב עוברת עם פליטה מלאה, מסנן אוויר אחר וכו 'עד שנמצא את הדרך הטובה ביותר לכוון גם את מפת הדלק על אופניים ספציפיים.

  • RoninRonin הודעות: 9Verified User

    הייתי כל כך עסוק בחיים, פשוט הבהבתי עם האופניים שלי והכל עובד טוב, תודה לך ג'ייסון, קנטו ו-SMfreak ואני מקווה שכולכם מסתדרים טוב תתקין מערכת מלאה מחר


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, שמח שזה עובד טוב, האופניים נראים טוב! תהנה! תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.