Helpforum

Startonderbreker omzeilen

Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

Hallo, ik probeerde uit te vinden hoe ik de bedrading voor de pitbegrenzer moest maken en vervolgens de ECU vergrendeld door de startonderbreker. Ik heb de blauwe sleutel niet, dus ik probeerde hem te omzeilen door te knipperen. Ik heb de startonderbrekerconnector losgekoppeld en veel US ECU-afbeeldingen geprobeerd, maar geen enkele werkt. Kan je adviseren? Mijn ECU # is 32920-17K92. Ik heb geprobeerd: 17k90, 60, 70, 80, D0 & F0. Ze konden het probleem niet allemaal oplossen. Ik flits met de zijharnas van de fiets.

tagged:

Comments

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    Wat is de functie IGN-schakelaar (uitschakelen / inschakelen)? Is het gerelateerd

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik weet dat sommige gebruikers in een eerdere thread dit correct hebben laten werken, hoewel ik niet zeker weet welk onderdeelnummer ze hebben gebruikt. Probeer alle Amerikaanse bestanden om te zien of u er een kunt laten werken. Bedankt, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    Alle andere Amerikaanse bestanden kunnen de shifter niet activeren, dus ik heb ze niet geprobeerd. Ik had mijn OEM-harnas vervangen door een Amerikaanse harnas. Toen heb ik de zijharnas van de fiets verwijderd van de nieuwe, maar nu kreeg ik een bericht "Geen reactie". Ik verwijderde de draden en installeerde ze 3 keer met hetzelfde resultaat. Ik kan de ECU nu niet flitsen. Ik wil het Amerikaanse harnas niet verwijderen en teruggaan naar het OEM-harnas. Kun je me helpen met het maken van een bankharnas voor deze fiets? Ik heb extra pluggen, maar ik moet weten hoe ik die moet maken.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Nou, de bedrading van je bankbedrading is altijd hetzelfde als de bedrading aan de zijkant van de fiets, aangezien de ECU slechts op één pinout communiceert. Het enige verschil is dat je bij de bankbedrading de ECU handmatig moet voeden via een externe voeding. Bedankt, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    Er zijn twee rode draden. Welke is voor voeding? is het mogelijk om een oude modelafbeelding te schrijven om het geheugen te wissen en vervolgens het nieuwe model te schrijven? wat is de IGN-schakelaarfunctie? Bedankt

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    Het is zo saai om de ECU vaak te flitsen, ik denk niet dat de andere kaarten zullen werken. Ik heb een kaart van een derde partij geprobeerd, nog 3 Amerikaanse bestanden en een JP. Gelieve te adviseren voor een andere oplossing. Bedankt

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    Moet ik u mijn ECU samen met mijn startonderbreker sturen? Bedankt

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, stuur me een e-mail. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.