Tukifoorumi

Uusi ohjelmisto ei pysty vertaamaan tiedostoja

johnsonm7@yahoo.comjohnsonm7@yahoo.com Viestejä: 4Verified User

Tämä uusi ohjelmisto ei pysty vertaamaan kahta erilaista tiedostoa. Verrattaessa esim. 08 GSXR 600 CA -osaketta ja CA: ta rajoittamaton ei ole vastausta. Se voi kuitenkin verrata esimerkiksi karttaa ja karttaa. Näkyviin tulee ponnahdusikkunan vertailu.

Kommentit

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Anteeksi, mutta tiedostojen vertailu on aina vaatinut samaa tyyppiä vertailua varten, esim. Saman osanumeron varastot ja rajoittamattomat, mutta et voisi verrata r1: tä r6: een.

  • johnsonm7@yahoo.comjohnsonm7@yahoo.com Viestejä: 4Verified User

    Oikea. Ja juuri sitä mitä tein. Yritin verrata CA 2008 GSXR -varastoa ja CA: ta rajoittamattomasti, kuten totesin mietinnössäni. Mutta ei vastausta. Yritin uudelleen uusimman version ja vielä saman ongelman kanssa. Sitä käytettiin ennen heinäkuun xxx16 päivitettyä versiota. Mutta se ei toimi sen jälkeen, kun päivitys on suoritettu, ja sama kuin viimeisin versio xxx18, olen juuri kokeillut.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Ei todellakaan ole varma, mitä tarkoitat tässä. Voimme verrata kaikkia karttoja, TPS: ää, MAP: ia, sek inj jne. Ilman mitään ongelmia.

  • johnsonm7@yahoo.comjohnsonm7@yahoo.com Viestejä: 4Verified User

    Kyllä, voin tehdä saman. Lue huolellisesti, mitä sanoin alkuperäisessä viestissäni. Molemmat vastauksesi olivat mitä olen jo todennut alkuperäisessä viestissäni "Tämä uusi ohjelmisto ei pysty vertaamaan kahta erilaista tiedostoa. Verrattaessa esim. 08 GSXR 600 CA -varastoa ja CA: ta rajoittamaton ei ole vastausta. Se voi kuitenkin verrata esimerkiksi karttaa vs kartta. Näkyviin tulee ponnahdusikkunan vertailu. " Toisin sanoen, jos napsautan hiiren kakkospainikkeella päätiedoston nimeä, esimerkiksi 08 GSXR 600 CA -varastoa, ja valitse "vertaa 1", tee sama myös toisessa tiedostossa, jonka olen avannut, esim. CA: n rajoittamaton, ja napsauta sitten "vertaa 2" ei ole vastausta. Toisin sanoen yritän verrata kaikkia CA-varastotiedoston ja CA-rajoittamattoman tiedoston välistä eroa kerrallaan pikemminkin kuin tiettyä sylinterikarttaa.

  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    saan saman käyttäytymisen ilman vastausta ja FTEcu-ohjelmisto jäätyy

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2019

    Napsauta hiiren kakkospainikkeella, kun haluat verrata 1 ja vertaa 2, sinun pitäisi saada tämä viestiruutu:

    Tämä näyttää muutokset. Tällä hetkellä minulla ei ole ongelmia tämän viestiruudun kanssa.

  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    Mielestäni ongelma on, kun yrität verrata kahta erilaista tiedostoa, ystävällisen viestin sijaan, joka kertoo, että tiedostot ovat erilaisia, se kaatuu ohjelman, katso liitteenä oleva


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, mutta jos hän vertailee vuoden 2008 GSXR600-tiedostoa saman vuoden / mallin rajoittamattomaan tiedostoon, sen pitäisi näyttää muutokset sisältävä viestiruutu.

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Ystävällinen virhesanoma on vireillä olevassa päivityksessä. Kiitos raportista

  • johnsonm7@yahoo.comjohnsonm7@yahoo.com Viestejä: 4Verified User
    muokattu July 2019

    @kent@ftecu.com Lähettämäsi kuvakaappaus oli vastaus, sain, kun se toimi minulle ennen heinäkuun päivitystä. Pahoittelemme kuitenkin, ettet kerro sinulle vielä vastausta. Asensin ohjelmiston uudelleen ja tarkistin. Vielä ei saada vastausta. Asensin ajurit uudelleen ja käynnistin ohjelmiston uudelleen. Vielä ei ole vastausta. Ja kun crmotocrosskid koki, saan myös "Ei vastausta" yhdessä hitaan vastauksen kanssa kerran, ennen kuin tiedosto latautuu tai sulkeutuu. Tämä tapahtui minulle alusta alkaen. Oletin juuri, että se aiheutui jonkin verran viiveestä järjestelmässä tai lähetyksessä.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, näen ongelman, kiitos siitä, että ilmoitit tästä meille. Sallikaa minun korjata tätä. Kiitos, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Ratkaisu tähän ongelmaan tulee olemaan perjantaina, kun lähetämme muutamia uusia päivityksiä. Kiitos kärsivällisyydestäsi. Kiitos, Jason A.

  • mrpmrp Viestejä: 8Verified User
    muokattu March 2021

    Vertailu ei toimi kahden tiedoston välillä! tässä tapauksessa pikanaihtokartta

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.