Supportforum

2017-19 Yamaha R6 Active Tune Data Link ECU Flashing Bundle

Hej, jag köpte en Yamaha R6 Active Tune Data Link ECU Flashing Bundle 2017-19, och jag skulle vilja aktivera licensen för min första ECU och jag kan inte göra det. Kan du hjälpa mig? Tack så mycket!

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag ser att du redan har registrerat din USB-kabel. Vilken del har du problem med? Tack, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Inlägg: 11Verified User

    Hej, först och främst använder jag Bench Flashing Kit, jag försökte läsa ECU men jag kunde inte, men då förstår jag att det inte är möjligt på denna ECU. Nu blinkade jag Ecu med en av kartorna från användardelade filer med aktivt tune-kit aktiverat men det fortsätter att avaktivera det här alternativet som om jag inte har en licens för det. Hur kan jag aktivera min Active Tune-licens? Tack, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Har du också en autoblipper på den här cykeln eller bara Active Tuner? Tack, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Inlägg: 11Verified User

    Hej, ja, jag har också en autoblipper. Tack, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, tack för den informationen. Har du skrivit in din aktiveringskod från ditt skrapkort på vår webbplats ännu för den här ActiveTune? Tack, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Inlägg: 11Verified User

    Hej, jag fick inte ett Scratch-off-kort på mitt Yamaha R6 Active-tune 2017-19 Data Link Ecu Flashing Bundle, häxsömmar udda då eftersom det visas i kundvagnen, men jag trodde att jag kommer att aktivera som den blinkande selen. Vilka är mina alternativ nu? Tack, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, när jag tittar på våra register kan jag se koden som skulle vara med ditt kit. Jag har nu lagt till det direkt på ditt konto. Nu kan du aktivera ActiveTune och borde inte ha några problem att blinka. Tack, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Inlägg: 11Verified User

    Hej, tack så mycket! Adrian

Logga in eller registrera dig för att kommentera.