Tukifoorumi

2017-19 Yamaha R6 Active Tune Data Link ECU: n vilkkuva paketti

adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

Hei, ostin 2017-19 Yamaha R6 Active Tune Data Link ECU Flashing Bundle -paketin, ja haluaisin aktivoida ensimmäisen ECU: n lisenssin enkä pysty siihen. Voitteko auttaa minua? Kiitos paljon!

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, näen, että olet jo rekisteröinyt USB-kaapelisi. Minkä osan kanssa sinulla on vaikeuksia? Kiitos, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, Ensinnäkin käytän Bench Flashing Kit -sarjaa, yritin lukea ECU: ta, mutta en pystynyt, mutta sitten ymmärrän, että tämä ei ole mahdollista tässä Ecussa. Vilkkasin nyt Ecua yhdellä käyttäjän jaettujen tiedostojen kartoista aktiivisen virityssarjan ollessa käytössä, mutta se poistaa tämän vaihtoehdon, koska minulla ei ole siihen lisenssiä. Kuinka voin aktivoida Active Tune -lisenssin? Kiitos, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, onko sinulla tällä pyörällä myös autolukko vai vain Active Tuner? Kiitos, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, kyllä, minulla on myös autolukko. Kiitos, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kiitos tiedoista. Kirjoititko vielä aktivointikoodisi verkkosivustomme raaputuskortilta tälle ActiveTune-ohjelmalle? Kiitos, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, en saanut Scratch-off-korttia 2017-19 Yamaha R6 Active -viritin Data Link Ecu Flashing Bundlessa, noitasaumat parittomat, koska se näkyy ostoskorissa, mutta ajattelin, että aktivoin kuten vilkkuva valjaat. Mitkä ovat vaihtoehtoni nyt? Kiitos, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tarkastellessani tietueitani näen koodin, jonka piti olla pakettisi mukana. Olen nyt lisännyt sen suoraan tilillesi. Nyt voit ottaa ActiveTune-toiminnon käyttöön, eikä sen vilkkumisessa pitäisi olla ongelmia. Kiitos, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, kiitos paljon! Adrian

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.