Helpforum

Nieuwe software kan geen bestanden vergelijken

johnsonm7@yahoo.comjohnsonm7@yahoo.com Berichten: 4Verified User

Deze nieuwe software kan twee verschillende bestanden niet vergelijken. Bij het vergelijken van bijvoorbeeld 08 GSXR 600 CA-voorraad versus CA onbeperkt, is er geen reactie. Het is echter in staat om bijvoorbeeld kaart versus kaart te vergelijken. De pop-up venster vergelijking komt naar voren.

Comments

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    Sorry, maar voor bestandsvergelijkingen is altijd hetzelfde type vereist voor vergelijking, bijvoorbeeld voorraad vs. onbeperkt van hetzelfde onderdeelnummer, maar u zou bijvoorbeeld geen r1 kunnen vergelijken met een r6 ..

  • johnsonm7@yahoo.comjohnsonm7@yahoo.com Berichten: 4Verified User

    Correct. En dat was precies wat ik aan het doen was. Ik probeerde CA 2008 GSXR-aandelen versus CA onbeperkt te vergelijken, zoals ik in mijn rapport heb aangegeven. Maar geen antwoord. Ik heb het gewoon opnieuw geprobeerd met de meest recente versie en nog steeds hetzelfde probleem. Het werkte met de versie vóór de update van juli xxx16. Maar het werkt niet na die update en hetzelfde met de nieuwste versie xxx18, ik heb het net geprobeerd.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Niet echt zeker wat je hier bedoelt. We zijn in staat om alle kaarten, TPS, MAP, sec inj, etc., zonder problemen te vergelijken.

  • johnsonm7@yahoo.comjohnsonm7@yahoo.com Berichten: 4Verified User

    Ja, ik kan hetzelfde doen. Lees aandachtig wat ik in mijn originele bericht heb gezegd. Beide reacties waren wat ik al in mijn oorspronkelijke bericht had vermeld: "Deze nieuwe software kan niet twee verschillende bestanden vergelijken." Bij vergelijking van bijvoorbeeld 08 GSXR 600 CA-voorraad versus CA onbeperkt, is er geen reactie. vs kaart. De pop-up venster vergelijking komt naar voren. " Met andere woorden: als ik met de rechtermuisknop op de naam van het hoofdbestand, bijvoorbeeld 08 GSXR 600 CA-bestand, klik en "vergelijk 1" selecteer, doe dan hetzelfde in het andere bestand dat ik heb geopend, bijvoorbeeld CA onbeperkt, klik dan op "vergelijk 2" daar is geen antwoord. Met andere woorden, ik probeer al het verschil tussen het CA-voorraadbestand versus het CA-onbeperkte bestand in één keer te vergelijken in plaats van de specifieke cilinderkaart tegelijk.

  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Berichten: 12Verified User

    ik krijg hetzelfde gedrag geen reactie en FTEcu-software bevriest

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt July 2019

    Wanneer u met de rechtermuisknop klikt om 1 te vergelijken en 2 te vergelijken, zou u dit pop-upvenster moeten krijgen:

    Hier worden eventuele wijzigingen weergegeven. Momenteel heb ik geen problemen met het verschijnen van dit berichtvenster.

  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Berichten: 12Verified User

    ik denk dat het probleem is wanneer je probeert om twee verschillende bestanden te vergelijken, in plaats van een vriendelijk bericht dat zegt dat de bestanden anders zijn, het crasht het programma, zie bijgevoegde


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja, maar als hij een 2008 GSXR600-bestand vergelijkt met een onbeperkt bestand van hetzelfde jaar / model, moet dit het berichtvenster met de wijzigingen weergeven.

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    De vriendelijke fout bij het foutbericht staat in onze lopende update. Bedankt voor het rapport

  • johnsonm7@yahoo.comjohnsonm7@yahoo.com Berichten: 4Verified User
    bewerkt July 2019

    @kent@ftecu.com Het screenshot dat u hebt gepost, was het antwoord dat ik kreeg toen het voor mij werkte, voorafgaand aan de update van juli. Sorry dat ik u echter nog steeds geen antwoord geef. Ik heb de software opnieuw geïnstalleerd en gecontroleerd. Krijgt nog steeds geen reactie. Ik heb zelfs de stuurprogramma's opnieuw geïnstalleerd en de software opnieuw gestart. Nog steeds geen reactie. En terwijl crmotocrosskid aan het ervaren was, kreeg ik ook een "niet reagerend" in combinatie met een trage reactie, af en toe voordat het bestand werd geladen of gesloten. Dit gebeurde vanaf het begin. Ik ging er gewoon vanuit dat het werd veroorzaakt door enige vertraging in het systeem of de transmissie.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zie het probleem dat u ondervindt, bedankt voor het melden van dit probleem. Laat me hier een oplossing voor maken. Bedankt, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, de oplossing voor dit probleem is vrijdag aanwezig wanneer we een paar nieuwe updates plaatsen. Dank voor uw geduld. Bedankt, Jason A.

  • mrpmrp Berichten: 8Verified User
    bewerkt March 2021

    Vergelijken werkt niet tussen twee bestanden! in dit geval quickshift-kaart

Meld je aan of registreer je om te reageren.