Fout onbevoegde ECU ... neem contact op met ondersteuning
mail_paulkp@yahoo.com
in XSR 900
Hallo tijdens het uitvoeren van een zijflits op deze fiets, het is niet geverifieerd en sindsdien herkent de software de licentie op deze ECU niet, kunt u deze licentie laten rusten CE2C1C7C
Bijgevoegde schermdump voor de licentie
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, ik heb dat voor je gereset. Bedankt, Jason A.
Hallo, bedankt Jason, heeft de ECU met succes kunnen herschrijven en zal de motor morgenochtend testen
Bedankt Jason, die in staat is om die ecu weer met zijn originele licentie te laten knipperen ... maar nog steeds worstelt met de snelle shifter op die fiets, heb een bijgewerkt record met betrekking tot de shifter met details
Hallo, bij het proberen om het QS-probleem op deze fiets op te lossen, heb ik geprobeerd een volledig herschrijven af te dwingen via het zijharnas van de fiets, maar helaas heb ik deze licentie opnieuw vergrendeld :-( Kunt u het voor mij opnieuw instellen CE2C1C7C Bedankt
Hallo, bij het proberen om het QS-probleem op deze fiets op te lossen, heb ik geprobeerd een volledig herschrijven af te dwingen via het zijharnas van de fiets, maar helaas heb ik deze licentie opnieuw vergrendeld :-( Kunt u het voor mij opnieuw instellen CE2C1C7C Bedankt
Paul, die licentie is hier een paar weken geleden gereset en wordt nog steeds als ongebruikt weergegeven. Bedankt, Jason A.