Tukifoorumi

Lue ja kirjoita ECU-virhe

hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User
muokattu July 2019 sisään Vikailmoitukset

minulla on ongelma ohjelmistolla (FTECU tunning suite), en halua lukea ja kirjoittaa ECU: ssa: minulla on virheilmoitus (sanoin): "lukea (kirjoittaa) ecu-virhe ce ec licenum 7204ECCB on rekisteröity seuraava käyttäjä "minun osoite" ota yhteyttä omistajaan siirtopyyntöä varten. ", mutta kirjaudun sisään ohjelmistoon (FTECU tunning suite) !! mikä on minun ongelmani ja miten se ratkaisee? (Yritän: - päivittää sähköpostin; - unistall ja asenna ohjelmisto)!

tagged:

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    ECU sanoo, että se tunnistaa lisenssin, mutta sillä ei ole yhteensopivaa salasanaa autentikoimiseksi. Tämä tarkoittaa, että ECU on kirjoitettu muuhun ohjelmistoon (reflashed). Jotta voit peruuttaa kyseisen ecun, sinun on ostettava toinen lisenssi.

  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    Saan saman ongelman, ks. Kierre, jonka ecu on yksinkertaisesti vilkkunut kerran FTECU: lla, kytketty polkupyörään, irrotettu lisämuutoksia varten ja nyt tämä. Näyttää siltä, että se on käynnistynyt sen jälkeen, kun on ladattu 2.5.4.24-ohjelmiston versio


  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Kent Se on minun henkilökohtainen pyöräni, jota haluan muuttaa. Tämä polkupyörä vilkkuu FT Ecu -järjestelmällä ilman mitään ongelmia tililläni hartmann4.p@gmail.com. Nyt haluaisin tehdä joitakin modoja ja se on mahdotonta. Miten voimme saada ratkaisun tähän ongelmaan?

  • slat0r@yahoo.co.ukslat0r@yahoo.co.uk Viestejä: 3Verified User
    muokattu July 2019

    outo asia, hmmmm haluan kokeilla ecua.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Napsauta Kyllä-painiketta ikkunassa, jossa se kysyy, haluatko korvata ECU: n. Sitten lähetä kuvakaappaus meille, mikä tahansa virheilmoitus tulee.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Lähettäkää kuvakaappaus tiedostosta, jota yrität vilkkua, ja ECU: n osanumeron, johon vilkkuu. Sinulla on useita lisenssejä, ja ohjelmisto ei tunnista ECUa sen tiedoston perusteella, jota yrität vilkkua, vaikka se on sinun omistuksessa.

  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Viestejä: 12Verified User


  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    ei ratkaisuja?

  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    jos haluat kirjoittaa


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Jos valitset "Kyllä", kun kirjoitat tämän kirjoitusviestin, se sallii sen alkuperäiseen lisenssiin? Kiitos, Jason A.

  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Hei, koska uusi versio on pahempi! Nyt hän ei näe lisenssiä! Se on normaalia ? Kiitos vastauksistasi Hartmann Racing Développement 6HIkhJWTaYvylZKMhEkWbmIY


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    "Tila: epäonnistunut: odottamaton rx 0" tarkoittaa yleensä laitteiston ongelmaa. Tarkista valjaat huolellisesti varmistaaksesi, että langatapit ovat liittimessä fully inserted and seated. Tyypin 3 valjaissa on myös tavallinen liittimen lisäksi erityinen hyppyliitin. Liitäntä tulee kytkeä vain, kun käytät polkupyörää, ei silloin, kun yrität vilkkua ecua.


  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Käytän valjaiden penkkiä, joka löytää sen kunnossa. se on todella hämmästyttävää, että ohjelmisto joka päivä asettaa uuden ongelman, joka ei ole sama kuin ensimmäinen kerta.

  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Tänään uusi päivitys! ja vielä uusi ongelma!


  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    anteeksi nämä nämä kuvat tänään


  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User
  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Nykyään

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Tämä virhe on tyypillinen ECU: lle, joka ei ole täysin virtalähteenä.

  • hartmann4.p@gmail.comhartmann4.p@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    hei, se toimii, kun vilkkun ensimmäistä kertaa

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Selvitä ... Tarkastelin juuri tiliäsi ja kaikki lisenssisi ovat hyvässä käyttökelpoisessa tilassa. Kuinka jatkaisin tämän ongelman toistamista valvotussa ympäristössä?

  • yoka4492@gmail.comyoka4492@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Kun yritän välkkyä ecuun, saan virheen: Alustaan ecu-viesti, eikä se etene. Kerro minulle ratkaisu.

  • yoka4492@gmail.comyoka4492@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    9A458B412017 GSXR1000Fail -virhe: Flash-kirjoitusvirhe. Ota yhteys tukeen. Exception = (9A458B41) 03/21/2020 06:29:22 AM Onko tämä lisenssi virheellinen? Kerro minulle ratkaisu

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu March 2020

    Aihe on korjattu. Yritä vilkkua nyt.

  • yoka4492@gmail.comyoka4492@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Viimeisin käytetty lisenssimallin tila 9A458B41 03/21/20202017 GSXR1000flash init Kiitos tuesta. Se huuhdeltiin oikein tänä aamuna, mutta toisen kerran käyttölupa peruutettiin, ja yrittää palauttaa ja huuhdella se uudelleen oli hyödytöntä. Kerro, miksi onnistuneen kirjoittamisen todennäköisyys on pieni. Paljon kiitoksia.

  • yoka4492@gmail.comyoka4492@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Pyysin huuhdella turvallisesti tänä iltana. Onko tiedonsiirtonopeus merkityksellinen? Jos et voi huuhdella sitä, se ei etene ikään kuin se jäätyisi riippumatta siitä kuinka monta kertaa yrität. Olen iloinen, jos pystyt tarkistamaan eteneekö se muuten kuin kirjoittamalla.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos Internet-yhteys on hidas, salamaprosessi voi viedä hetken. Ole kärsivällinen prosessin aikana.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.