Helpforum

Probleem quickshifter mt07

124»

Comments

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Hallo, zijn er updates over dit probleem? Ik sta voor hetzelfde probleem. B34-8591A-00 ECU op een MT07 2017 (uit EU-Roemenië), flitste de 15-17 MT07 B34-8591A-00 (EU) Onbeperkt, activeerde de QS en ik word geconfronteerd met dezelfde motoruitschakeling bij het schakelen van versnellingen hierboven minimale RPM voor QS-activering. Ik zie nu dat dit probleem al een tijdje wordt benadrukt, wat een beetje teleurstellend is ...

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

    Ik sluit me aan bij ieders verzoek ... Ik heb een QS op B34-8591A-00 ECU op een MT07 uit 2018 die niet goed werkt op 1,2 en 3 versnellingen. . de motorrespons wordt onderbroken bij het opschakelen. en het voelt helemaal niet gesynchroniseerd en de ervaring is niet wat ik had verwacht. Ik hoop dat ze me op de hoogte stellen van de oplossing.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Vriend Jason. Een vraag, wanneer ze de oplossing hebben, zullen ze ons dan op dit forum informeren? Hoe ga je ons vertellen dat de oplossing is gevonden? Vriendelijke groeten.

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Hallo, ik ben ook van plan om te proberen het BU2-bestand op mijn ECU te flashen, maar eerst wil ik met u controleren of deze wijziging in instellingen ook in uw geval aanwezig was tussen B34 en BU2.


  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo vriend. Ik heb de BU2 geïnstalleerd, de qs werkt prima, maar de fiets doet het niet goed. De motorfiets is langzaam vanaf 100 mijl per uur en niet hoger dan 125 mijl per uur. Er is een video die ik op pagina 2 heb gezet

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Hallo Martin, ik heb het BU2-bestand geflitst en het lijkt tot nu toe goed te werken. Als ik tijd heb ga ik de snelweg op om te testen wat je hebt waargenomen.

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Berichten: 6Verified User

    @martin@bimet.net Ik ging vandaag op de snelweg. Het is hetzelfde als op je fiets. 4e versnelling toeren tot rode lijn - geen problemen, 5e en 6e alleen tot ongeveer 8k tpm. 5e versnelling max 115 mph, 6e versnelling max 200 mph. Ik nam voldoende tijd en afstand om dit waar te nemen. Wi8HY29LJETXDPx0hsL5N2W Zijn er updates voor het oplossen van het probleem?

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Dat klinkt voor mij als een beperkte A2 licentie ECU, hij is beperkt met toeren in bepaalde versnellingen (6 en / of 5)

  • ThomasThomas Berichten: 7Verified User

    Hallo, ik heb hetzelfde probleem nadat ik vandaag de quickshifter heb geïnstalleerd. Bij snel schakelen, versnelling van de fiets, dan sterft de fiets, enorme motorbreuk. wakker worden na 1 seconde, dan volgas gevolgd door knallen en knallen! Geloof me; dit is slecht, het ziet er stom uit en komt niet in de buurt van hoe een echte quickshifter zou moeten werken! Dit lijkt meer op; het installeren van een "Kangaroo slowshifter". Ik heb Active Tune + Quickshifter ECU: B34-8591A-00 Is er een oplossing bezig?

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

    veel mensen met hetzelfde probleem en het lijkt erop dat ze na lange tijd geen definitieve oplossing hebben gevonden .. wat een teleurstelling

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    @jason@ftecu.com @kento_ftecu Jongens, kun je ons op de hoogte houden van dit probleem? Het loopt uit de hand, steeds meer mensen kopen een niet werkend product. Tip: vertel uw klanten misschien dat het product momenteel niet werkt op ALLE MT-07-modellen, zoals ik al vertelde onder een Instagram-bericht, waarin u mijn opmerking verwijderde waarin ik alle leugens blootlegde. Kunt u ons alstublieft vertellen waarom het zo lang duurt, is het onvermogen? Misschien wat hulp vragen? Op dit moment neem je je klanten niet erg serieus en maak je ze gewoon keer op keer onzin.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    David, De oplossing voor het probleem staat gepland om in onze volgende update te verschijnen. Wat binnenkort zal gebeuren. Ik doe onze sociale media niet, dus ik heb geen idee waar je het daar over hebt. Het probleem is niet bij alle MT07's, het is in feite specifiek voor één onderdeelnummer van een model-ECU. Bedankt, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt November 2020

    Hallo allemaal, Het B34-00-bestand is nu bijgewerkt om QS-versie 1.1 te gebruiken, net als in het BU2-10-bestand. Begin alstublieft met een vers, gloednieuw bestand van de Tuning Suite-software en laat me uw resultaten weten als dit werkt of niet. Bedankt, Jason A.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User


    @martin@bimet.net @willrc@free.fr @aigars.jankuns@gmail.com @mihaiweb@gmail.com @asesoriayproyectos17@gmail.com @Thomas Kunt u zo vriendelijk zijn om de nieuwe versie te proberen en laat het ons weten? Voor alle duidelijkheid, ik ben niet geassocieerd met FTecu, maar ik heb een vriend die deze ECU heeft en al meer dan een jaar geïnteresseerd is in de QS waar we nu op wachten. Laat het ons weten.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hi. Ik heb de qs verwijderd en de fiets aan mijn broer verkocht. Ik werd het wachten beu. Meer dan anderhalf jaar wachten op de oplossing. Het is veel.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo jason. Ik ben met mijn broer en probeer het programma ftecu tuning suite te openen en na het invoeren van het e-mailadres en wachtwoord gaat het programma niet open. Het is geblokkeerd. Wat ik kan doen? Dank je

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, probeer in te loggen met uw USB Datalink-kabel op uw computer aangesloten. Dit is de eerste keer dat u zich aanmeldt na de nieuwe software-update. Bedankt, Jason A.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Hallo @martin@bimet.net Ben je op het punt gekomen om het in de tussentijd te testen?

  • ThomasThomas Berichten: 7Verified User

    Hallo Jason, ik heb het nieuwe bestand geprobeerd zoals je vandaag hebt voorgesteld. Dit maakte het erger. Zonder zelfs maar de shifter aan te raken, begon de motor de stuiterende bewegingen (motor gaat aan / uit / aan / uit) precies op het moment dat het "minimum toerental" dat in de app was ingesteld, was bereikt, gevolgd door het aanzetten van de motorlampjes.


  • ThomasThomas Berichten: 7Verified User

    Ik heb de quickshifter-sensor getest met een multimeter. Het lijkt in orde. Sluit de lus bij het schakelen zoals het hoort. Gewoon om andere mogelijke oorzaken uit te sluiten; Zijn de pinnen correct op de kabelboom van de qs (afbeelding) die op de zijkabelboom is aangesloten?


  • ThomasThomas Berichten: 7Verified User

    Hallo @jason@ftecu.com @kento_ftecu Martin meldde dit probleem in november 2019 en heeft hierdoor zijn fiets verkocht. Hierdoor staat mijn fiets sinds aug.2020 op de zijstandaard. Andere klanten op dit forum hebben dezelfde problemen gemeld en het is niet opgelost. Is er enige vooruitgang bij het oplossen van dit probleem? Ik heb Active Tune + Quickshifter ECU: B34-8591A-00

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Thomas, je QS-harnas ziet er correct uit. De draden moeten naar pennen A en E gaan. Je QS werkte niet met beide versies? Uw QS werkte ook met geen enkel bestand? Welke bestanden heb je geprobeerd? Bedankt, Jason A.

  • ThomasThomas Berichten: 7Verified User

    Ik volgde je advies op en probeerde opnieuw te flitsen met een vers gloednieuw bestand. (B34-8591A-00 in de map van Stock ECU Images) QS heeft nog nooit eerder gewerkt. De versie van vóór 4 november had een probleem: de fiets 'stierf' bij het schakelen. Het voelde als het uitschakelen van de contactsleutel. Deze versie: Bij het accelereren en het toerental bereiken "Minimum toerental" ingesteld als minimumdrempel voor de qs om te werken, schakelt de fiets UIT / AAN / UIT / AAN. Dit gebeurt zonder de shifter zelfs maar aan te raken. Ik heb je een reset-bestandsverzoek naar je e-mail gestuurd.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Oké, ik zal je dan per e-mail antwoorden. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.