Tukifoorumi

Älä ota käyttöön Autoblipperiä R1: ssä (2017)

hw1987@gmail.comhw1987@gmail.com Viestejä: 2Verified User
sisään R1

Ostin "R1 Auto-Blipper Clutchless Downshifting Kit" ja asensin sen. rekisteröi sitten maksettu ominaisuusaktivointikoodi ECU-lisenssilläni. Jos haluat ottaa QS / Auto-Blipperin käyttöön, tarkistin TRUE: n FTECU: lle ja flashin ecu. Mutta virhe "Fail Error: Invalid ECU image ..." tapahtui ja kallistuksen käynnistäminen käynnisti moottorin. Miten voin käyttää Autoblipperiä R1: ssä (2017)?

Kommentit

  • bruzzese.mirko@gmail.combruzzese.mirko@gmail.com Viestejä: 7Verified User
    muokattu July 2019

    sama ongelma, mutta R1 2018 bx4-8591a-30, lopussa.

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User
    muokattu July 2019

    2018 r1: llä ei ole automaattista blipper-vaihtoehtoa salamavalinnoissa. jos sinulla on ongelma, joka mahdollistaa auto-blipper-vaihtoehdon 2018 BX4-8591A-30: ssa, käytät varmasti väärää tiedostoa.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Tarkista carefully varmistaaksesi, että tiedosto, jota käytät R1: llä, on oikea tiedosto. Syy "virheelliseen ECU-kuvaan" johtuu siitä, että flash-tiedosto, jota yrität vilkkua, ei vastaa oikein pyöräsi ECU: ta.

  • hw1987@gmail.comhw1987@gmail.com Viestejä: 2Verified User


    Kiitos vastauksesta. Yritin joskus vilkkua ECUa, mutta ei onnistunut. Voin vilkkua ECU: ta oikein, kun autoblipper on poistettu käytöstä. Sallii kuitenkin salaman. Olen huolissani siitä, että lisenssi autoblipperille näyttää "2015" R1 Auto-Blipper Kitin. Onko tämä OK minun 2017 2017? tietenkin ostin blipperkit "2017" ja rekisteröidyn aktivointikoodin, joka sisältää paketin.


  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Minulla on oma dev-tiimi, joka tutkii tätä tarkemmin, mutta tarvitsen lisää tietoa. kirjoitus epäonnistuu "ECU-kuvan tarkistaminen" tallentaa tiedoston uudeksi tiedostonimeksi (kirjoitusprosessit muokkaavat tiedoston sisältöä) 3) sähköpostitse uusi tiedosto osoitteeseen support@ftecu.com

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.