Tukifoorumi

Pikavaihdin XSR900 2016 EU

mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

Hei, olet vilkaissut ja asentanut pikavaihdesarjan XSR900 2016: een (B90-8591A-00). rajoittamattoman roskatiedoston käyttäminen Pikavaihtosarja; käyttämällä pyöränpuoleisia valjaita, jotka on kytketty Shifter-johtosarjaan tyyppi 7, joka on kytketty uudentyyppiseen työntö- / vetokytkimeen, punaisella langalla. Vakiovaihdekuvio, alkuperäiset takasarjat ja vaihdevipu. Olen siirtänyt valitsimen akselin vartta molempiin suuntiin (myötä- ja vastapäivään) säätäen vivutangon pituutta. yrittää saada parhaat tulokset anturista. Mutta eivät ole onnistuneet saamaan vaihdetta kytkeytymään ajon aikana. Testattaessa useita mittareita Näyttää siltä, että anturi laukaisee vasta, kun käytetty voima on jo kuormittanut valintarumpua liikaa vaihdon sallimiseksi. Kit ostettiin lokakuun alussa Mikeltä Velox Racingiltä. Onko sinulla ideoita siitä, mitä muuta voisin kokeilla tälle asiakkaalle?

Kommentit

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Kuten näette, olen säätänyt vetotankoa ja vaihdevartta päästäksesi mahdollisimman lähelle 90 'anturin ja vaihdevarren väliin.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kun teet jatkuvuustestin, sanotko, että sinun on painettava niin kovasti, että se jo muuttuu, ennen kuin anturi saa jatkuvasti jatkuvuutta? Kiitos, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Se on oikea Jason. Kytkin sulkeutuu, kun vaihdevipuun kohdistettu paine on pyörittänyt vaihtorumpua.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ok, sillä on järkevää sitten. Missä asut? Haluaisin, että lähetät anturin takaisin meille testausta varten, ja voimme lähettää sinulle uuden. Kiitos, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Hei, olen Johannesburgissa, Etelä-Afrikassa. Polkupyörät Paul PTY ltd 24 Walden Lane, Alan Manor Johannesburg 2091

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Se on vähän tuskaa, koska se on kansainvälistä, mutta lähetä anturi takaisin meille muistiinpanolla, joka sisältää yksityiskohtaisen keskustelun ja kaikki yhteystietosi. Testataan se täällä ja lähetämme sinulle korvaavan ASAP: n, jos sen havaitaan olevan viallinen. Kiitos, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Olen ostanut siirtotunnistimen paikalliselta Dyno Jet -jakelijalta ja olen tyytyväinen siihen, että piirin tunnus suljetaan sopivan määrän voimaa kohden vaihdevipuun ja valintatankoon. Testattaessa ei kuitenkaan vielä ole QS-toimintoa. :-( En edes kuule tai tunne tappoa, vaikka tapamisaika pidentyisi 100: een QS-kartalla. Käytän pyörän sivuvaljaita tyyppi 11 ja QS-valjaat tyyppi 7 EU: n versiossa 2016 XSR900. Ohjelmisto on Konfiguroitu NO-anturille ja tyypin 7 johtosarjalle Anturi yhdessä yllä olevien johtosarjojen kanssa on olennaisesti 34-napaisen liittimen nasta 34 ECU: n 33-napaisen liittimen nastaan 29, kun vaihdevipua käytetään. MX-tyyppinen tappokytkin kohtaan, jossa QS-anturi kytketään QS-johtosarjaan 7, ja suoritti testin kytkintä painavalle dynolle pitäen samalla 4500 kierrosta minuutissa sekä ensimmäisessä että toisessa vaihteessa. Ideat. ecu tyyppi B90-8591A-00

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetän sinulle testitiedoston sähköpostitse. Älä muuta mitään tiedostossa. Yksinkertaisesti avaa se ohjelmistossa, salama ECUsi sen kanssa ja kokeile pyörää. Ilmoita minulle tuloksistasi. Kiitos, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Hei Jason, olen lähettänyt sinulle testitiedoston tulokset sähköpostitse.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu November 2020

    Hei, vastasin tuohon sähköpostiin tänä aamuna. Kiitos, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Hei . En ole saanut vastaustasi

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Hei Jason, eilen lähetetyt sähköpostiviestit. vastauksena sähköpostiisi. Kun tein testin MX-tappikytkimellä, en ollut lähellä täydellä kaasulla, kuten vain noin 4500 kierrosta minuutissa. Tarkistettu QS-johtosarja ja kyllä Sininen johto on asennossa E ja vihreä asennossa A samalla kun minulla on sama liitin polkupyörän valjaissa; Tappi A = kaksi mustaa johtoa = yksi 34 nastaisen ecu-liittimen 34 ja toinen musta johdin sinisellä viivalla, joka poistettiin ecu-liittimestä. B = ei käytetty C = ei käytetty D = keltainen = 33-napaisen ecu-liittimen nasta 28 E = oranssi = 33-napaisen ecu-liittimen nasta 29 F = punainen = 33-napaisen ecu-liittimen nasta 30 Muokkaamissani tiedostoissa tälle polkupyörälle minimi kierrosluku on asetettu 3000: een. Olen liittänyt luomani tiedoston, joka vaihtelee suuresti ohjelmiston, tiedostojen hallinnan, lataamasta rajoittamattomasta tiedostosta. lähetetään sähköpostitse.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Hei Palautatko tämän pyörän lisenssin, koska minulla oli virhe salaman aikana, lisenssinumero CE2C1C7C Kiitos

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Hei Jason, tarkista, oletko löytänyt jotain muuta pikavaihtajalla tälle asiakkaalle XSR900; Polkupyörän valjaiden tyypin 11 käyttö QS-valjaiden tyypin 7 kanssa EU: n versiossa 2016 XSR900. B90-8591A-00

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.