פורום תמיכה

MT-07 2019 האיחוד האירופי Quickshifter

tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com הודעות: 5Verified User

יש לי בעיה עם Yamaha MT-07 EU-spec (קוד ECU: B34-8591A-10 (EU)). האופניים מועברים כגרסת 35Kw (a2). הערכה עובדת בסדר ואני יכול להתקין את כל המפות, אך הבעיות מתחילות כאשר אני מפעיל את אפשרות ה- QS. לאחר העלאת המפה המנוע מתניע ומגיב יפה, אך כשאני מתחיל לנסוע ואגיע ל"סל"ד המינימלי "המנוע יכבה לאחר ההעלאה למעלה. לאחר כיבוי המנוע לא יניע שוב עד שאכבה את המפתח ונדלק שוב. זה קורה בכל הילוך ולא גורם לו להיות מסוגל לנהוג באופניים עם אפשרות ה- QS מופעלת. הן מפות מוגבלות והן בלתי מוגבלות נתקלות בבעיה זו במפת "15-17 MT07 - B34-8591A-10 (EU)". שינוי הסל"ד לשיעור גבוה יותר של ערך נמוך יותר לא עובד בשום אופן. קניתי את הערכה מ- "VeloxRacing.com" במאי 2020, הם אמרו לי שאתה (FTecu) עבדת על זה. אבל מכיוון שעכשיו אוקטובר 2020 ואני עדיין לא מצליח להשתמש ב- QS, אני מפרסם את זה.

שתייגת:

הערות

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com הודעות: 19Verified User

    אני עדיין מחכה לפיתרון. בינתיים יש לי גימור יקר במהירות 07.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, כן יש עדיין בעיה ידועה שעובדים עליה עם תיקון שמתוכנן להגיע בעדכון הבא. תודה, ג'ייסון א.

  • tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com הודעות: 5Verified User

    היי ג'ייסון, מתי העדכון הזה זמין? האם זה עניין של ימים, שבועות או חודשים?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, עדכנו את קובץ B34-00 לשימוש ב- QSv1.1 בתקווה לגרום לו לתפקד. ביקשתי שינסו לדווח לי על התוצאות. במקרה שלך מספר החלק שלך הוא B34-10. נסה להבהיר את קובץ ה- BU2-10 לתוך ה- ECU שלך ולומר לי אם נראה כי ה- QS עובד טוב יותר או לא. זה יכוון אותנו לכיוון הנכון ללכת עם הקובץ שלך. תודה, ג'ייסון א.

  • tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com הודעות: 5Verified User

    היי ג'ייסון, עם "BU2-10" אתה מתכוון לקובץ "MT07 BU2-8591A-10 (JAP) 2018", נכון? היום ניסיתי אותם, גם בלתי מוגבלים וגם מלאי לא עובדים בשבילי. עם הקובץ הבלתי מוגבל האופניים לא מתחילים ועם תיק המלאי יצא לי מהפליטה בלי שהמנוע עובד. לכן, הניחוש שלי הוא שתזמון ההצתה אינו נכון לקבצים אלה. כי אני כן מריח דלק לא שרוף סביב האופנוע שלי אחרי שבדקתי את זה. לכן, מכיוון שהמנוע לא עובד עם קבצים אלה, אני לא יכול לבדוק את ה- QS. אנא יידע אותי אם יש לך הצעות או בדיקות אחרות שאוכל לנסות. תודה על המשך התמיכה שלך! טימו ק.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    טימו, כן זה בדיוק מה שהתכוונתי לקובץ. אם אתה מהבהב את ה- ECU בחזרה לקובץ B34-10 מלאי האם האופניים חוזרים לפעול כרגיל? אם כן אקבל שינוי מהיר בקובץ זה כדי שתוכל לבדוק ולראות. תודה, ג'ייסון א.

  • tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com הודעות: 5Verified User

    היי ג'ייסון, כן, כשאני מהבהב את קובץ B34-10 האופניים מתפקדים כמו פעם. שניהם עם תיק המניות והלא מוגבל. תודה על התגובה והפעולות המהירות! טימו ק.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    טימו, אנא פתח שוב את קובץ B34-10 ממנהל הקבצים והפעל את ה- QS. זה צריך לעבור לגרסה 1.1 עכשיו במקום לגרסה 1.0. הודע לי אם נראה שזה טוב יותר בבקשה. תודה, ג'ייסון א.

  • tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com הודעות: 5Verified User

    היי ג'ייסון, היום הבזקתי שוב את קובץ "B34-10", עם ה- QSv1.1, במקום ה- 1.0. האופניים התחילו ועבדו כמו שצריך, אז חיממתי אותו עד שהראה לוח יציב של 80 מעלות צלזיוס. ברגע זה ניסיתי את המהיר, החל מחצי מצערת ומעל סל"ד 4k. אז הציפייה שלי הייתה שה- QS יחתוך את ההצתה ואני אוכל להעביר הילוך, כפי שהוא אמור לעבוד. לרוע המזל זה לא עבד. ה- QS לא חתך את ההצתה ולכן לא הצלחתי להחליף. חזרתי הביתה ובדקתי את מתג QS על המשכיות. נראה כי פונקציות המשיכה עובדות בסדר, אך מתג הדחיפה מצד שני אינו עובד כלל. לא משנה כמה חזק אני דוחף את זה, זה לא סוגר את המעגל. מדדנו אותו קרוב ככל האפשר לחיישן על מחבר ה- QS, ללא הרתמה על מנת למנוע כשלים בכבלים. אז בינתיים אני לא יודע אם התוכנה עובדת כמו שצריך או שהתוכנה לא תקלה בגלל ה- QS שלא עובד. המתג הזה אכן עבד לפני כן, בדקתי זאת בהתחלה ויש לי אותו בווידיאו. הבדיקה שעשיתי היום הוקלטה גם בווידיאו, כך שאוכל לשתף אתכם בקליפים לאישור. האם יש סיכוי שאוכל לקבל החלפה ממך או מ- VeloxRacing באחריות, מכיוון שלא הצלחתי להשתמש בו מאז שקניתי אותו בגלל בעיות תוכנה מתמשכות? או שיש לך פיתרון אחר לתקן את זה? זה באמת יעזור לי לעמוד בציפיות שלי מהמוצרים שלך, וזה יעזור לידע שלך ומשתמשים אחרים בפלטפורמה זו. אני מקווה שנוכל להגיע לפיתרון מתאים לקשיים המתמשכים הללו. תודה מראש, טימו ק.

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    הי טימו, אנא שלח דוא"ל ל sales@ftecu.com בנוגע לבעיה בחיישן המשמרת שלך. תודה!

היכנס או הירשם כדי להגיב.