Helpforum

Ongeldige licentie

2»

Comments

  • rsk@katakurarsk.comrsk@katakurarsk.com Berichten: 33FTECU Dealer

    Hallo, een antwoord zou nuttig zijn. Bedankt.

  • rsk@katakurarsk.comrsk@katakurarsk.com Berichten: 33FTECU Dealer

    Kunt u de MT09 ECU terugsturen met de ECU die ik vandaag heb gekocht?

  • yasminbarraza@hotmail.comyasminbarraza@hotmail.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb hetzelfde probleem. Ik flitste met succes en toen werd mijn licentie ongeldig. Ik heb geprobeerd naar een nieuwe licentie te flitsen en dat werkt ook niet. Help alsjeblieft

  • rsk@katakurarsk.comrsk@katakurarsk.com Berichten: 33FTECU Dealer

    Hallo Jason Als ik de ECU stuur die niet werkt (degene waar ik het over heb blijft een waarschuwingsteken tonen). Kunt u het terugflitsen naar de originele ECU? Ik zou deze ECU graag in dezelfde staat willen hebben als een nieuwe ECU. Ik heb ook de licentievergoeding voor deze ECU betaald, maar kan deze nog steeds niet gebruiken. Kan ik deze vergoeding krijgen? Ik heb je vaak een bericht gestuurd, maar nog steeds geen antwoord ... Ik heb je kantoor twee keer gebeld en je collega's gevraagd om je te vertellen dat we nog steeds op je antwoord wachten, maar je hebt nog steeds geen antwoord op mijn berichten. Is er een reden waarom u nog steeds niet heeft geantwoord? Ik zou het enorm waarderen als je hier zou kunnen helpen. PS Ik hoorde dat je vorige maand aan het racen was. Ik hoop dat je het geweldig hebt gedaan :) Hannah

Meld je aan of registreer je om te reageren.