Supportforum

PC Bränsleimport

jtingram@msn.comjtingram@msn.com Inlägg: 39Verified User

Kan inte få pc-bränsleimport att fungera. Jag får fel "ogiltiga x-axeldata hittade" -fel.

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    PC-filen är skadad, det är därför som felmeddelandet inträffar.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Inlägg: 39Verified User

    Jag försökte 4 olika PC-kartor och 3 olika bilder samma sak händer. Hur fixar jag det?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Det hände något där PC Fuel Import slutade fungera. Jag är inte säker på hur det hände men jag har nu fixat det åt dig. Tack, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Inlägg: 39Verified User

    Ingenting förändrades i mina ändå gör fortfarande exakt samma sak.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, du måste starta om programvaran och börja med en helt ny fil från tuning-svitsprogrammet för att få fixen. Tack, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Inlägg: 39Verified User

    Fungerar fortfarande inte. Jag fick en vän prova på sin dator och det fungerar inte heller för honom. Han sa till mig att bara kopiera och klistra in PC-kartan och tillämpa den på det sättet. Jag vill hellre att det fungerar som det ska.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vilken artikelnummerfil använder du? Tack, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag testade det bara igen med en 2S3-8591A-00-fil och det fungerade igen inget problem för mig. Jag började med en lagerfil och laddade ner en PC Fuel map från Dynojets webbplats. Tack, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Inlägg: 39Verified User

    Alla amerikanska versioner obegränsat och lager. Jag kan inte använda en generisk blixt från dynojet. Kanske är det problemet jag använde automatisk inställning för att skapa en anpassad karta.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Inlägg: 39Verified User

    Åh och jag kan inte få länkkartor att fungera antingen bara få en röd cirkel med en linje genom den.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, du måste göra något fel eller använda en fel PC-fil eftersom det fungerar 100% bra för mig. Om jag inte kan återskapa ditt problem kan jag inte hjälpa dig. När jag är tillbaka på kontoret nästa vecka kan vi försöka ställa in en tid som jag kan fjärrkontrollera till din dator och se vad som händer om du vill. Tack, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Inlägg: 39Verified User

    Ja det skulle vara fantastiskt! Kan du bara skicka ett mejl till mig när det är tillgängligt. tack

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag är tillbaka på kontoret nu och skickar ett mejl till dig. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.