פורום תמיכה

yxz טורבו

do19.daniel.lecavalier@nv.touro.edudo19.daniel.lecavalier@nv.touro.edu הודעות: 2Verified User

הי, יש לי ימאהה yxz לשנת 2016 עם ערכת טורבו שהרכבתי. כרגע אני מפעיל FTecu לתזמון ו- PCV pti לכוונון. תהיתי אם אפשר לכוונן באמצעות PRESSURE עם הפטקו?

הערות

  • kwalterb@yahoo.comkwalterb@yahoo.com הודעות: 4Verified User

    אני עובד כרגע על אותו הדבר אבל נתקלתי בבעיה ברישיון. ? אני מקווה שיהיה לי מנגנון FTECU עובד בקרוב. התאמתי חיישן מפת בר של GM Bosch 3 וזה תחילה עובד אבל אני צריך למשוך דלק בצד ה- MAP סביב סרק ואני כבר לא יכול להתחבר ל- ECU; כתוב שאני צריך רישיון חדש. אני לא שמח אבל בתקווה שאוכל להשיג FTECU על הקרן לתיקון. אם אינך יודע את חיישן ה- MAP של היצרן הוא יחידת בר 1 המיועדת ל- NA. אתה צריך 2 Bar עבור דחיפה של 14.7 PSI, 3 Bar עבור 29.5 וכן הלאה. האווירה שלנו פועלת בעיקרון לחץ בר אחד כל הזמן (שינויים במזג האוויר, הגובה וכו '). החיישנים השונים פועלים באותו טווח מתח כך שיש לשנות את דרכי המפה בצורה דרסטית עבור כל רגישות. המנגינה עבור בר 1 מהווה את ה- 33% הראשון של מנגינת 3 בר (בעיקרון אך לא בדיוק). לפי מה שקראתי ל- FTECU יש מנגינת טורבו אבל הוא נעול כמו מנגינת Graves כך שאין לי שום עניין.

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    הרישיון שלך במצב "ניסיון" בגלל בעיה במהלך תהליך הפלאש. אנחנו יכולים לאפס אותו אבל אני רוצה לוודא שהקובץ הנוכחי שלך נשמר במקום כלשהו מכיוון שכאשר איפוס הרישיון, כל קובץ מנגינה ב- ECU הולך לאיבוד.

  • kwalterb@yahoo.comkwalterb@yahoo.com הודעות: 4Verified User

    תודה. הצלחתי לברר במהירות את הבעיה ברישיון שלי ואני חוזר לפעול. כל עצה על קבלת המכונית להתחיל קל ולהתרוקן נכון במנגנון חיישן MAP 3 Bar. הטווח הבינוני והקצה העליון הם נהדרים אך נראה כי אני מתקשה להשיג את הדלק הנכון במצב סרק. האם יש דרך להתאים את ה- IAC? נראה שכאשר הוואקום מגיע ל9-10-10 אינץ '/ hg הוא מטוס סביב 1400 סל"ד לסיבוב סרק לפני כן. הוא מנסה לטבול עד 1000 סל"ד לספירה ונשען ונחנק בערך -4 אינץ / hg.? זה היה נהדר לפני החלפת חיישן. יש לי מזרקים Sidewinder, משאבת דלק של וולברו וווסת לחץ דלק Sidewinder עם קו חזרה. האם זה קשור לחיישן ה- MAP האחר בצילינדר מספר 1?

  • yasminbarraza@hotmail.comyasminbarraza@hotmail.com הודעות: 2Verified User

    היי שם אני מתכונן לקפוץ לכוונון הטורבו yxz שלי. יש לי חיישן מפות 3 בר מותקן. כל עצות יקבלו הערכה רבה. יש לי 1000 מזרקים סמ"ק, משאבת דלק וולברו, מעלה את ווסת לחץ הדלק עם קו החזרה. להבנתי, סרק העבודה מוגדר בטבלאות הדלק לעומת מפה סל"ד ואז הוא עובר ל- tps לעומת סל"ד לדלק כשלא פעיל? רק מנסה להבין.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com הודעות: 39Verified User

    מה הבנתם אתם? האם הייתם מצליחים לעשות מנגינה טובה?

  • Nolimitcustoms117@gmail.comNolimitcustoms117@gmail.com הודעות: 4Verified User

    חדש בפורום אבל אני מחזיק בתוכנה כבר כשנתיים. ברשותי מכונת טורבו 17 3 פדלים שהתחילה במלאי עכשיו בניתי מנוע כל דבר עובד מצוין ב 15psi אבל בפעם האחרונה כיוונתי את המפה שלי לקבלת AFR טובים יותר ב 99 % מנגינה לטעון זה קפא ועכשיו כשאני מחבר אותו אליו אומר לי שגיאת ecu לקח לי זמן להבין את כל הכוונון הזה כשעשיתי הכל בעצמי ואני לא מתמצא במחשב .... אבל עכשיו אני חסום כל עזרה שזוכה להערכה רבה

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, זה נראה כאילו יש לך ECU מהבהב היום אין בעיה. האם אתה עדיין נתקל בבעיות? תודה, ג'ייסון א.

  • do19.daniel.lecavalier@nv.touro.edudo19.daniel.lecavalier@nv.touro.edu הודעות: 2Verified User

    האם יש דרך להתאים את נתוני המזרק? האם הוא נכלל ב"קובץ הטורבו "? פשוט שדרגתי למזרקים של 1600 סמ"ק ב- e85 וחושב שזה יעזור. בעבר הפעלתי מזרקי 1150 סמ"ק עם הכיוונון באמצעות PCV pti בעזרת המקלט שלי. כמו כן, האם יש חיישן מפה 3 בר חלופי שקושר למנ"ס המלאי? יהיה נחמד אם אוכל לכוון דרך FTecu במקום חזיר ה- PCV

  • hastingstirellc@gmail.comhastingstirellc@gmail.com הודעות: 2Verified User

    התקשר אל אלבה והזמין מהם חיישן מפה 3bar, זה נועד לעבוד עם תוכנה / כוונון זה. ראשלס ראנץ 'משחק כרגע עם כוונון בסגנון 2 צעדים בהילוך ראשון, כך שתוכלו לעודד בוסט. כרגע עוזב ב- 10psi עם מערכת 15-17psi. תוכנה זו היא אינסופית אם אתה יודע מה אתה עושה.

היכנס או הירשם כדי להגיב.