Tukifoorumi

PC-polttoaineen tuonti

jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User
sisään V-MAX

Ei voi saada pc-polttoaineen tuontia toimimaan. Saan jatkuvasti virheellisen "x-akselin tiedot löytynyt" -virheen.

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    PC-tiedosto on vioittunut, siksi virheilmoitus tapahtuu.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Yritin 4 erilaista pc-karttaa ja 3 erilaista kuvaa sama asia tapahtuu. Kuinka korjaan sen?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Jotain tapahtui missä PC Fuel Import lakkasi toimimasta. En ole varma kuinka se tapahtui, mutta olen nyt korjannut sen sinulle. Kiitos, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Mikään ei muuttunut päähäni, silti tekemällä täsmälleen samaa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Sinun on käynnistettävä ohjelmisto uudelleen ja aloitettava upouusi tiedosto tuning suite -ohjelmistosta, jotta korjaus onnistuu. Kiitos, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Eivät silti toimi. Minulla oli ystävä kokeillut sitä tietokoneellaan, eikä se toimi myöskään hänelle. Hän käski kopioida ja liittää PC-kartan ja käyttää sitä tällä tavalla. Haluaisin mieluummin, että se toimisi niin kuin sen pitäisi.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mitä osanumerotiedostoa käytät? Kiitos, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, testasin sen uudestaan 2S3-8591A-00-tiedostolla ja se toimi jälleen minulle. Aloitin varastotiedostosta ja ladasin PC-polttoainekartan Dynojets-verkkosivustolta. Kiitos, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Kaikki us-versiot rajoittamattomat ja varastossa. En voi käyttää dynojetin yleistä salamaa. Ehkä se on ongelma, jota käytin automaattisen virityksen avulla mukautetun kartan luomiseen.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Voi ja en voi saada linkkikarttoja toimimaan joko vain saamaan punaisen ympyrän viivalla sen läpi.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Sinun täytyy tehdä jotain väärin tai käyttää väärää PC-tiedostoa, koska se toimii minulle 100%. Jos en pysty luomaan ongelmaa uudelleen, en voi auttaa sinua. Kun olen palannut toimistoon ensi viikolla, voimme yrittää asettaa ajan, jonka kauko-ohjaan tietokoneellesi, ja nähdä, mitä tapahtuu, jos haluat. Kiitos, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Kyllä, se olisi mahtavaa! Voisitko vain ampua minulle sähköpostia, kun se on käytettävissäsi. Kiitos

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, olen nyt toimistossa ja ammutan sinulle sähköpostin. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.