Tukifoorumi

ZX10R 2019 japanilainen ecu Riecolin mittoihin

moto seasonmoto season Viestejä: 7Verified User
sisään ZX 10

Osanro 21175-1432 Tämä on ajoneuvo, jonka ECU on kirjoitettu uudelleen Kawasaki-markkinoilta palautuksen vuoksi. Käytän FTECU-järjestelmää ensimmäistä kertaa, mutta siirryn lisenssin osto-ruutuun. ECU: n paikalla olevat tiedot lukemasta tulee ecua ????????

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mitä sarjaa käytät? Mikä on virheilmoitus, jota näet?

  • moto seasonmoto season Viestejä: 7Verified User

    FTECU -4P Bench Flashing Kit TYpe5 -virhesanoma kirjoitettaessa ECU: lle, jolla sinulla ei ole lisenssiä Haluatko ostaa lisenssin? Näyttöön tulee ja lisenssinostosivu.Myösterini on edelleen olemassa ja jos napsautat lisenssiä Sivun osassa ilman historiaa lähetetään sähköpostin lähettäminen, joten jos kirjoitat sähköpostiosoitteesi, näet menestyksen. Jos painat rekisteröintipuolta päivitettäessäsi virityspaketissa, se pysähtyy hetkeksi ja luvaton pääsy virhe tai yhteysvirhe tulee näkyviin, ja sinua pyydetään ottamaan yhteyttä tukeen.Jos napsautat rekisteröintipuolta virityspaketin kirjautumisnäytössä, tapahtuu virhe riippumatta siitä, onko sinulla osoite tai salasana. Virityspaketti avautuu ilman mitään ongelmia kirjautumispuolella Onko menettelyssä eroa? Antakaa minulle ratkaisu

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Älä napsauta "Rekisteröi" -painiketta, napsauta "Kirjaudu".

  • moto seasonmoto season Viestejä: 7Verified User

    Kiitos paljon, että otit yhteyttä minuun. Voit kirjautua sisään ja lukea ECU: ta, mutta et näe ECU: n sisältöä. Latasin ECU-osan osanumerotiedoston, muokkasin sitä mielestäni ja napsautin sitten kirjoittaa ECU: iin. jolla ei ole tätä lisenssiä.Se tulee näkyviin napsauttamalla Kyllä siirtyäksesi lisenssin ostossivulle Eikö minun lisenssini ole kuin tämän ajoneuvon ecu? Lisenssinumero on B277F6A9 Mukava tavata

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, olen lähettänyt sinulle sähköpostia asiasta. Vastaa minulle siellä. Kiitos, Jason A.

  • moto seasonmoto season Viestejä: 7Verified User

    Hei Flash-viritykseni ei ole vielä siirtynyt eteenpäin, kokeilin sitä 4 Win 10 -tietokoneella, mutta minulla ei ole lisenssiä. Haluatko ostaa lisenssin? Enkö edes voinut asentaa virityssarjaa XP: hen tai Vista Kerro meille tutkinnan etenemisestä

  • moto seasonmoto season Viestejä: 7Verified User

    Hei Sen jälkeen, kun lähetin saman vuoden eri osanumeron tiedot, salama onnistui. Vahvistin, että alkuperäiset tiedot olivat pois käytöstä ja poistin käytöstä ne, jotka eivät ole japanilaisten eritelmien mukaisia, ja se toimi hyvin. 1432 (JP) → 21175-1435 (US) Päivitä 21175-1432 Kiitos paljon

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, olen hämmentynyt siitä, mitä yrität sanoa. Voitteko kertoa tarkemmin? Kiitos, Jason A.

  • moto seasonmoto season Viestejä: 7Verified User

    Luulen, että japanilainen ECU sisältää tärkeimmät ajonestotiedot yksittäin. Siksi luulen, että tietoja vaaditaan erikseen jokaiselle tuotenumerolle. Yhdysvaltain osanumerossa oli erä, joka saattoi avata nämä tiedot. Luulen, että 21153-1432 tarvitsee niin monta tiedostoa kuin on ECUja. Luulen, että vain se, joka lähetti sen ensimmäisenä, voi kirjoittaa

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ok, ymmärrän mitä yrität sanoa nyt, vaikka sen ei pitäisi olla asia. Vilkkasitko sitten ECU: ta Yhdysvaltain tiedostolla ja poistatko ajonestolaitteen, niin se ei toiminut mitään ongelmaa? Kiitos, Jason A.

  • moto seasonmoto season Viestejä: 7Verified User

    Mittarin näytössä ja ajo-olosuhteissa ei ole poikkeavuuksia.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Joten se näyttää toimivan täysin hyvin sitten? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.