Helpforum

Z 400 en NINJA 400 1449 en 1377 ECU-verzoek

sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

Beste FT ECU satff Hier bezorgen we het type Two van de ECU die u naar Orange City wordt gestuurd. Door de 4PX express. En het expressnummer is 802000090015 per vliegtuig. En de twee ECU is voor '2018 Z400 Chinses-markt 1499' en '2018 NINJA 400 Chinses-markt 1377'. Kun je ons helpen om de twee ECU toe te voegen in bestandsbeheer? En trouwens we willen 3 set '6PIN bike side hardness' kopen. Als de toevoeging van de ECU klaar is, kunt u de twee ECU dan terugsturen met onze goederen terug harder? Met meer uitdrukkelijke vergoeding dan betalen we voor de fietszijde hardheid uitdrukkelijke kosten? En hoe kunnen we met u in gesprek treden over de ECU-voortgang. Ik wens dat alles het beste is. Cyrus

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Stuur ons een e-mail op sales@ftecu.com.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    E-MAIL is al verzonden, controleer

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Hoi Cyrus, We hebben de ECU's ontvangen, ze zullen worden voorgelezen en bestanden worden volgende week gemaakt.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Beste Kento Bedankt voor je hulp, ik wil je gewoon vragen of je het hebt ontvangen. OK deze week kopen we 3 set hardheid aan de fietszijde, indien mogelijk, stuur de ECU terug met de hardheid aan de fietszijde OK? Ik wens dat alles het beste is en blijf veilig. Cyrus

Meld je aan of registreer je om te reageren.