Helpforum

ECU niet native!

Ik had twee keer een verstopping op 1700 Vmax ECU's al aangeraakt door een andere persoon. Ik verloor mijn FT-licenties voor deze calculators en kon ze niet opnieuw programmeren, of zelfs lezen, een bericht vertelt me dat de ecu niet van het "native" type is en kan niet worden herschreven tenzij als ik het was die het al had geherprogrammeerd ... hier zijn de aantallen ecu: -DENSO 2S3-8591A-20 -DENSO 2S3-8591A-80 Kun je me dat allemaal ontgrendelen, zodat ik in de ecu kan schrijven ? Bedankt voor je medewerking. Stef

Comments

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    Als de ECU met een andere software werd gewijzigd nadat deze was gelicentieerd, is deze mogelijk verloren gegaan omdat de licentie zich in de ecu zelf bevindt. Ik ben niet echt zeker wat betreft de details van uw probleem, maar helpt dat ook?

  • premfactory@gmail.compremfactory@gmail.com Berichten: 2Verified User

    ja, bedankt ik denk dat ik het begrijp, ik weet niet of er een andere software is gebruikt. Kun je me een speciale licentie geven die alles overschrijft en een nieuwe soft in de ecu zet, die ik dan kan aanpassen? Stef

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    elke reguliere licentie zal werken .. je moet gewoon voorzichtig zijn om hem niet opnieuw te verliezen

Meld je aan of registreer je om te reageren.