Helpforum

2018 R1M Snatchy gaspedaal

davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

Hoi. Ok, dus na een jaar rondneuzen in een donkere kamer met een stompe stok, aanwijzingen? Ik heb uw software gekocht omdat mij werd verteld dat dit de manier was om dit te verhelpen, maar tot nu toe nada. Geef me alsjeblieft een idee! Ik gebruik een aangepaste kaart die Kirk me stuurde toen mijn eerste flits mijn fiets brak. We hebben het opgelost en het op gang gebracht, maar het is me nooit gelukt dit probleem te verhelpen en de fiets gaat snel als ik dat niet kan. Bike side harness, auto tune, probeert me te vermoorden bij elke haarspeld ... Help !?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, heb je geprobeerd je ETV-basiskaarten glad te strijken? Bedankt, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Ik heb dingen met ze gedaan, ja. Ik weet niet zeker wat, maar dat is het probleem. Ik zou het bestand bijvoegen, maar uw site lijkt uw eigen .ftm-bestanden niet toe te staan ..........

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Ook. Waarom de noodzaak om te knoeien met ETV-basiskaarten als auto tune wordt uitgevoerd en trims worden opgeslagen?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Active Tune past uw brandstof-TPS versus RPM en MAP versus RPM aan. Het kan niet worden aangepast en het zou ook niet veilig zijn als iets automatisch uw gaspedaal aanpast. Bedankt, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Ik heb een paar aanpassingen gemaakt aan de aanstootgevende PWR1 ETV-basiskaart 2 om te proberen het te egaliseren. Vreemd genoeg ziet de ZEER zachte PWR2-kaart er agressiever uit! Zie bijgevoegd en kijk wat u denkt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, stuur me een e-mail met uw bestand, zodat ik het alsjeblieft kan bekijken. Bedankt, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Verzonden.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User
    bewerkt June 2020

    En nogmaals vanaf het e-mailadres waarnaar u misschien op zoek bent ...

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb je dossier. Houd er rekening mee dat het lijkt alsof uw Gear-Map # Index is ingesteld om Map 1 te gebruiken voor de eerste versnelling, Map 2 voor de tweede versnelling en Map 3 voor de derde tot en met de zesde versnelling. PWR1 is absoluut de meest agressieve algemene ETV-kaart, dan krijgt het steeds minder stroom naarmate je verder gaat met je vermogensmodi. Welke versnellingen zie je dat de gashendel het ergst is? Bedankt, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User
    bewerkt June 2020

    Hoi Jason. Het is kaart 2, tweede en derde, dat is het ergste. En ja, power 1.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Ik zeg kaart 2, maar zoals u aangeeft, is kaart 2 de tweede versnelling en is kaart 3 de derde en hoger. Maar kaarten 2 en 3 zijn vrijwel identiek. Wat me raar maakt is het vergelijken van mijn pwr1 map2 met mijn pwr2 kaart 2. De pwr2 kaart is zo zacht af van een gesloten gaspedaal dat het gevaarlijk is en toch ziet het er op sommige plaatsen zelfs wat agressiever uit!

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Zo. Eventuele aanwijzingen over welke weg te gaan?

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Dat zal dan een nee zijn.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Dave, ik heb een wijziging in je bestand aangebracht en het naar je gemaild. Probeer dat bestand, laat me weten of het beter lijkt of niet. Bedankt, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Bedankt Jason. Snel doorgeklikt en alles wat ik kan zien is een lichte toename van TPS / RPM onder 24%-gas. Interessant! Ik heb het bestand verzonden, maar zal moeten wachten tot de rit 's ochtends aan het werk is om de resultaten te zien (ik heb nu een paar biertjes gedronken). Laat het je zo snel mogelijk weten. Dave.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Dave, ja, de toename van brandstof daar heb ik gezien FZ / MT10's helpen bij hun eerste gasrespons. Ik dacht dat het goed zou werken op deze fiets. Laat het me weten als dat zo is of niet. Bedankt, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Hoi Jason. Er kan een kleine verbetering zijn, maar het is zo klein dat het moeilijk te zeggen is. Als je erover nadenkt, eventuele veranderingen daar, zou de automatische afstemming het niet gewoon weer terugzetten? Probeer dat misschien een beetje te verrijken. Wat denk je?

Meld je aan of registreer je om te reageren.