Flash-käynnistys
nasyreeq.aziz@gmail.com
sisään FZ / MT 09
Hei. Ole hyvä ja auta palauttamaan flash-init-ohjelmassa juuttunut lisenssi. D05803D5
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Mikä on erityinen ongelma? Tarvitsemme tarkempia tietoja. Kiitos.
Se sanoi tarvitsevansa uuden lisenssin. ecuilla on jo siihen lisenssi.
acc id: nasyreeq.aziz@gmail.com
Tämä ei todellakaan ole mitään tekemistä lisensointiin, vaan pikemminkin viestintäongelmaan, joka aiheuttaa sen, että ohjelmisto ei tunnista voimassa olevaa lisenssiä. Käytätkö pyörä- tai penkkivaljaita? Seuraava vaihe on tarkistaa laitteisto.
Olen edessään tällainen ongelma ja kehotan palauttamaan lisenssin. Molemmat penkki n pyörä valjaat heittää saman virheen. Tämä ei ole ensimmäinen kerta. Se on noin 100 polkupyörää, joita vilkkui FT: llä
Katso edellinen sähköposti. Se on sama ongelma ja ratkaistu lisenssin palauttamisen jälkeen.
Miten ratkaista tämä ongelma? Annan jo todistuksen saman ongelman kuin aikaisemmin ja päätöslauselma vain luvan palauttamisesta. Nyt kaikki tukihenkilöstö eivät osaa tehdä sitä?
ole hyvä ja auta
@jason@ftecu.com auta
Katso, onko ongelma ratkaistu.
Sama asia, joka tapahtuu minulle tänään, miten tämä ratkaistaan, sama ECU yritti 5 kertaa ja odotti muutaman tunnin vielä töitä. Onko uusi palvelin offline-tilassa kuka tahansa vahvistaa tämän? Olen poistanut ohjelman, asentanut uuden version & kirjautunut uudelleen, sammuttanut palomuurin,
Kiinteä, poistettu ohjelmisto, ladattu uusin versio, joka on 2.5.4.23 & kirjautunut sisään, oli edelleen sama ongelma, katso uusi palvelin, suljettu kannettava tietokone ja myöhemmin käynnistetty kannettava tietokone ja uusi FT-ohjelmistopäivitys ilmestyi 2.5.4.24, päivitetty, tämä ohjelmisto vahvisti palvelinongelman, 5-lisenssin, joka yritti lajitella tämän, toivottavasti FT voi palauttaa lisenssin menetyksen.